У Средњој пољопривредној школи у Зрењанину сматрају да је практична настава веома битна у току школовања, те и ове године планирају значајна улагања у развој производње у оквиру мини економије коју воде наставници са ученицима.
Анђела Грубачки је ученица трећег разреда Сређе пољопривредне школе у Зрењанину на смеру хортикултура каже да су ученици кроз практичну наставу научили много о радовима на узгоју биљака али и о мерама неге биљке.
„Практична настава је најзначајнија за наш даљи рад са биљкама и са свим културама, са којима се упознајемо. Овде на нашој парцели, имамо могућност да радимо и са биљкама које се гаје унутра, са цветним врстама и са повртарским културама“, ученица Средње пољопривредне школе у Зрењанину Анђела Грубачки.
У башти у дворишту пољопривредне школе успостављена је органска производња, док на школској економији, осим ратарске и повртарске поризводње, ученици могу научити више и о вођењу воћњака и фарме животиња.
„Кроз практична знања они савладају та теоретска знања. Значи кад виде на лицу места, кад могу да опипају нешто, кад могу да ураде на лицу места, значи било која биљка и сетва и садња значи. Сам рад око биљака чини јако пуно. Значи, теоретско знање је онда употпуњено“, наводи наставница стручних предмета Магдалена Гак.
Покрајински секретаријат за пољопривреду је током ове године определио средства у износу од милион и по динара за Пољопривредну школу у Зрењанину, која се улажу у интензивирање пољопривредне производње.
Директор Средње зрењанинске пољопривредне школе Владимир Попов најавио је реконструкцију пластеника.
„… Свих фолија, система за наводњавање, осавременићемо то. Оно што смо планирали то је још набавка прикључне механизације, балерине и рото косачице, поред тога значи још имамо и вентилацију на нашој школској економији, фарми, која ће бити компјутерски вођена“, закључио је Попов.
Средња пољопривредна школа у Зрењанину тренутно има око 400 ученика који похађају пет смерова.
Manifestacija “Gastro Srem” dobitnik priznanja “Najbolje iz Vojvodine”
Преузмите андроид апликацију.