За нове NSmart картице Градског превозника, које се валидирају по уласку у аутобус, нису потребне папирне маркице које су често испадале из фолије показне карте, али, ипак, дешава се да путнику картица случајно испадне из џепа, торбе или крила, а није реткост ни да она буде украдена.
Заменом начина плаћања месечних и годишњих карата, променила се и процедура проналаска картице за превоз, па је први корак ка проналажењу картице позивање броја 2156-530, како би путник проверио да ли је она пронађена.
Често и Новосађани који пронађу изгубљене картице на поду аутобуса или улици одлуче да их оставе на видно место, најчешће на шалтерима ЈГСП “Нови Сад” на аутобуским станицама, па није наодмет проверити и да ли ју је неки добронамерни проналазач оставио ту.
„Уколико картица није пронађена, потребно је да путник обавести предузеће о губитку, како би је надлежни блокирали због даље злоупотребе. У случају да путник захтева израду нове картице зато што је стару изгубио, издаће му се нова картица на основу образложеног захтева“ – рекли су у ЈГСП “Нови Сад”.
Како је Снежана Јаковић рекла, образац за нову картицу могуће је преузети у NSmart центру који се налази на Међумесној аутобуској станици на Булевару Јаше Томића, након уплате 375 динара за израду нове картице и исто толико за ажурирање података, док се возна карта у систему претплате преноси на нову картицу.
Уколико на картици нема новца у претплати, путник неће морати да плати ажурирање података.
Преузмите андроид апликацију.