Kompanija Meta podvukla je crtu nakon trećeg kvartala ove 2022. godine. Izveštaj je konstatovao zvučno dostignuće za njenu foto-aplikaciju, koja je u minulom periodu premašila dve milijarde aktivnih korisnika!
Sličan skor zabeležio je i WhatsApp, pa nadležni procenjuju da globalna populacija na njihovim platformama broji čak 3,71 milijardu korisnika. Generalni reptil Mark Zakerberg naročito ističe da je kopija TikTokovih Rilsa sve popularnija, te da je u odnosu na prethodnih šest meseci učestalost razmene klipova porasla za 50 procenata, te da se 140 milijardi Rilova svakodnevno prosledi putem Instagrama i Fejsbuka.
Astronomskih li brojki! Nažalost po kompaniju, one druge koje se tiče zarade, nisu toliko srećne. Naime, ovakva ekspanzija Rilsa još uvek se nije odrazila na monetizaciju, pa se po kvartalu na njoj gubi i do 500 miliona dolara.
To je doduše sića u odnosu na 65 milijardi, koliko je kompanija nominalno izgubila na berzi kada su se cene deonica praktično prepolovile tokom trećeg kvartala.
Fejsbuk je i dalje rekorder sa 2,96 milijardi korisnika, ali dobar deo njih očigledno je sve ređi na platformi, pa je mreža samim tim sve manje relevantna. No, najveći krivac za ovakav skor nesumnjivo je metaverzum, u koji je do sada uloženo preko 15 milijardi dolara, a izgleda kao trećerazredni MMO sa početka veka.
Preuzmite android aplikaciju.