Na štandu Privredne komore Srbije na beogradskom sajmu turizma svoje usluge i ponudu predstavlja preko 30 kompanija iz Srbije, iz oblasti hotelijerstva, prehrane, HoReCa ali i farmacije i tekstilne industrije.
Direktorka i vlasnica kompanije NAG poslovne uniforme Aleksandra Popović rekla je da se na štandu PKS predstavljaju drugi put, ispred sekcije tekstila i da je posebno zadovoljna organizacijom.
„Privredna komora je pravi domaćin. Što se tiče turizma mislim da se sve vraća u normalu, i mislim da će biti mnogo bolje nego proteklih godina. Otvaraju se novi hoteli, imamo nove turiste i nove firme, verujem da će turizam ove sezone biti jedan dobar segment u industriji u kojoj Srbija treba da se pokaže“, rekla je Popović.
Menadžer hotela Akvastar Kladovo Ivica Barbulović na sajmu predstavlja turističku ponudu hotela ali i broda Akvastar sa krstarenjem.
„Što se tiče samog sajma turizma ponuda je i više nego izuzetna, i sam sajam je dobro organizovan. Poseta je izuzetno velika i već u prvom danu smo imali značajne susrete sa poslovnim patnerima i klijentima tako da se nadamo da će se to nastaviiti i narednih dana“, rekao je Barbulović.
Ponudu mlekare Karpe Dijem iz Krušedola na štandu PKS koja između ostalog proizvodi kozji sir i kiselo mleko Tanjugu je predstavio je Aleksandar Stepanić.
„Danas je na sajmu izuzetno živ dan. Izlažemo često po sajmovima mogao bih reći da nam je ovaj i najproduktivniji u smislu broja kontakata od svih sajmova na kojima smo do sada bili“, rekao je Stepanić.
Kao jedno od najčudnijih iskustava navodi slučaj kada ga je kontaktirao jedan par iz Japana, sa željom da plate da na njegovoj farmi provedu godišnji odmor.
„Potražnja i tendencija stranih turista je nešto drugačija od moje percepcije turizma pre nego što sam ušao u ovaj posao. Ja sam turizam doživljavao uvek kao plažu, jedrenje ili planinu. Međutim sve je veća i veća potreba za domaćom hranom, za nečim što bi svojim rukama uradili, nekim novim iskustvima kroz proizvodnju kao što je naša“, rekao je Stepanić.
On je najavio da ovog leta otvaraju edukaciono – degustativnu salu, gde će posetioci moći da uče da prave sir, kiselo mleko, pekmez, ajvar.
Menadžerka hotela Rojal Spa koji imaju objekte u Banji Koviljači i Malom Zvorniku, Ana Nikolić rekla je da na sajmu predstavljaju prolećnu i letnju sezonu i da je interesovanje za vaskršnje i prvomajske praznike veliko.
Sudeći po prvom danu sajma, Branko Zlojutro iz Turističke agencije Market plus iz Novog Sada, kaže da su očekivanja da ova turistička sezona bude dobra – opravdana.
„Sudeći po prvom danu sajma, ja se nadam da će biti rekordna godina. Poseta je odlična, dosta je dobra priprema bila prethodnih dana, reklame su bile dobre i mislim da će ove godine biti više posetilaca nego proteklih godina“, rekao Zlojutro.
Vlada donela odluku o formiranju Nacionalnog saveta za zaštitu potrošača
Preuzmite android aplikaciju.