Министар грађевинарства, саобраћаја и инфрастурктуре Горан Весић изјавио је данас да радови на обилазници око Београда теку по плану и да ће, како што је и обећано, током јуна бити завршен део обилазнице до Бубањ Потока.
Весић је, приликом обиласка радова, навео је да ће обилазница, када буде завршен сектор Ц до Панчева, бити дуга 78 километара и додао да се обилазница гради већ 30 година, а да је највише урађено у последњих 10 година.
Рекао је да, када радови буду завршени, аутомобили и камиони који пролазе кроз Београд више неће морати да користе “Газелу”, већ ће моћи да иду обилазницом чиме ће бити смањен број возила на аутопуту кроз Београд, али и загађење у самом граду.
Што се тиче дела обилазнице до Бубањ Потока, Весић каже да је остало да се заврши још један део грађевинских радова у тунелу који је конструкционо завршен и да ће то бити готово у наредних десетак дана након чега ће, додаје, уследити опремање тунела и завршавање узлазних и излазних портала, односно асфалтирање.
„Мање више, преко 96 одсто радова је већ завршено”, истакао је Весић, наведено је у саопштењу министарства.
Навео је да ће последњи део обилазнице, до Панчева, бити дуг 31 километар и да ће се градити велики друмско-железнички мост код Винче који ће имати око 1.800 метара, док ће тунел Бубањ Поток бити дуг 1.600 метара.
„Поред тога, иде још један тунел, тунел ‘Лештане’ и одавде ћемо ми суштински спојити обилазницу са Панчевом и омогућити да се у будућности комплетан саобраћај из Баната, Румуније, Зрењанина и Панчева преусмерава на обилазницу и да они који немају потребу да уђу у Београд, не улазе у Београд већ да иду даље према Нишу, Крагујевцу или где већ желе што ће битно растеретити саобраћај у Београду”, рекао је Весић.
Навео је да сектор Ц није само друмска обилазница већ и железничка обилазница.
„Изградњом овог сектора ћемо завршити железничку обилазницу око Београда и више композиције чија дестинација није Београд неће улазити у град већ ће овом обилазницом моћи да иду даље”, рекао је Весић.
Навео је да је веома задовољан радовима које изводе кинеска компанија “Power China” и азербејџанска компанија “Азвирт”.
„Они су заиста показали како се добро ради на пројектима, раде веома захтеван пројекат. Сектор Ц који ће се радити биће најзахтевнији пројекат где имамо комбинацију друмског и железничког саобраћаја. Изграђени су и надвожњаци и мостови, док се истовремено одвијао саобраћај на аутопуту Београд-Ниш и на тај начин показали како најзахтевнији пројекти могу да се ураде са великом пажњом и успехом“, рекао је Весић.
Честитао је свима који раде на овом пројекту и додао да је сугуран да ће током јуна, као што је и обећано, бити отворен део обилазнице до Бубањ потока.
Пројект менаџер Лиу Менглу захвалио је министру Весићу на томе што је обишао радове и истакао да ће дати све од себе да посао заврше на време.
Вучић са Хилом и Марфијем: Сарадња на Балкану услов за напредак свих народа
Преузмите андроид апликацију.