Početna > Novi Sad

Aktuelno Novi Sad

Uređenje železničke stanice u Novom Sadu do kraja godine

Spajanje železničkog koloseka na deonici Stara Pazova – Novi Sad na vijaduktu u plavnom delu Dunava završeno je. Deonica je deo nove brze pruge Beograd – Budimpešta, duge oko 184 kilometra.
Foto: Gradske info

Nenad Stanisavljević iz „Infrastrukture železnice Srbije“, gostujući u Jutarnjem programu RTS-a, rekao je da se osim modernih pruga i vozova brzine do 200 kilometara na sat, istovremeno uređuju i sve železničke stanice, a u ovom trenutku na potezu od Beograda do Novog Sada.

„Osim brzih vozova i kvalitetne železničke usluge, putnici dobiju i mnogo kvalitetniji ambijent za putovanje, što se postiže uređenjem stanica. Znamo da su u svim gradovima železničke stanice, posebno u manjim mestima, ukras tih mesta. Na ovaj način doprinećemo da se promeni potpuno okruženje mesta železnica, duž pruge od Beograda do Novog Sada, a kasnije do Subotice. Biće praktično urađene sve železničke stanice“, ističe Stanisavljević.

Podseća da je na prvoj deonici od Beograda do Stare Pazove, koju rade kineske železnice i kineski partneri, stepen trenutne završenosti od 75 do 90 odsto, kao i da ceo projekat, u građevinskom smislu, treba da bude završen do kraja godine.

Foto: mgsi.gov.rs
Spojena pruga između Stare Pazove i Novog Sada.

„Bitno je naglasiti da su železničke stanice objekti koji se praktično rade na kraju, kada se čitav projekat finalizira. Na prvoj deonici su u toku intenzivni radovi, rade se dve nove železničke stanice, jedna od njih je u Zemunu, druga u Batajnici“, kaže Stanisavljević.

Gost Jutarnjeg programa ističe da će na deonici od Beograda do Novog Sada biti ukupno 15 novih i rekonstruisanih stanica.

„Od toga se stanice Zemun i Batajnica grade kao novi objekti. Od Stare Pazove do Novog Sada imaćemo još dve nove stanice koje se potpuno grade – Sremski Karlovci i Beška“, dodaje.

„Svi putni prelazi se između Beograda i Novog Sada, a kasnije od Novog Sada do Subotice ukidaju. Upravo je zato samo na deonici od Stare Pazove do Novog Sada izgrađeno preko 60 novih objekata – podvožnjaci, nadvožnjaci, koji treba da garantuju bezbednost“, dodaje.

Nenad Stanisavljević zaključuje da će sve železničke stanice koje su na potezu od Beograda do Novog Sada biti završene do kraja godine.

„Radovi na deonici od Novog Sada do Subotice još nisu počeli. Oni se očekuju, a 33 meseca je rok za završetka radova od početka, a sve železničke stanice će biti rekonstruisane“, objašnjava gost Jutarnjeg programa.

 

Preuzmite androidaplikaciju.