Почетна > Нови Сад

Актуелно Нови Сад

Уређење железничке станицe у Новом Саду до краја године

Спајање железничког колосека на деоници Стара Пазова – Нови Сад на вијадукту у плавном делу Дунава завршено је. Деоница је део нове брзе пруге Београд – Будимпешта, дуге око 184 километра.
Фото: Градске инфо

Ненад Станисављевић из „Инфраструктуре железнице Србије“, гостујући у Јутарњем програму РТС-а, рекао је да се осим модерних пруга и возова брзине до 200 километара на сат, истовремено уређују и све железничке станице, а у овом тренутку на потезу од Београда до Новог Сада.

„Осим брзих возова и квалитетне железничке услуге, путници добију и много квалитетнији амбијент за путовање, што се постиже уређењем станица. Знамо да су у свим градовима железничке станице, посебно у мањим местима, украс тих места. На овај начин допринећемо да се промени потпуно окружење места железница, дуж пруге од Београда до Новог Сада, а касније до Суботице. Биће практично урађене све железничке станице“, истиче Станисављевић.

Подсећа да је на првој деоници од Београда до Старе Пазове, коју раде кинеске железнице и кинески партнери, степен тренутне завршености од 75 до 90 одсто, као и да цео пројекат, у грађевинском смислу, треба да буде завршен до краја године.

Фото: mgsi.gov.rs
Спојена пруга између Старе Пазове и Новог Сада.

„Битно је нагласити да су железничке станице објекти који се практично раде на крају, када се читав пројекат финализира. На првој деоници су у току интензивни радови, раде се две нове железничке станице, једна од њих је у Земуну, друга у Батајници“, каже Станисављевић.

Гост Јутарњег програма истиче да ће на деоници од Београда до Новог Сада бити укупно 15 нових и реконструисаних станица.

„Од тога се станице Земун и Батајница граде као нови објекти. Од Старе Пазове до Новог Сада имаћемо још две нове станице које се потпуно граде – Сремски Карловци и Бешка“, додаје.

„Сви путни прелази се између Београда и Новог Сада, а касније од Новог Сада до Суботице укидају. Управо је зато само на деоници од Старе Пазове до Новог Сада изграђено преко 60 нових објеката – подвожњаци, надвожњаци, који треба да гарантују безбедност“, додаје.

Ненад Станисављевић закључује да ће све железничке станице које су на потезу од Београда до Новог Сада бити завршене до краја године.

„Радови на деоници од Новог Сада до Суботице још нису почели. Они се очекују, а 33 месеца је рок за завршетка радова од почетка, а све железничке станице ће бити реконструисане“, објашњава гост Јутарњег програма.

 

Преузмите андроид апликацију.