Почетна > Живот и стил
Живот и стил

Удвостручио се број тинејџера који проводе време на друштвеним мрежама

У односу на раније године, основци као да живе на интернету.
Фото: Pexels/Katerina Holmes

Удео младих од 13 до 17 година који кажу да су „скоро стално“ на мрежи малтене се удвостручио, од 24 одсто у 2014/15. на 46 одсто данас.

Истраживачи Pewa су у априлу анкетирали 1.316 тинејџера. Више од половине (54 одсто) рекло је да би им било тешко да се одрекну друштвених мрежа, посебно старијим испитаницима, од 15 до 17 година.

Приступ апликацијама и веб-локацијама постао је лакши са растућом свеприсутношћу паметних телефона од 2014.

Извештај Pewa је открио да 95 одсто анкетираних тинејџера узраста од 13 до 17 година има приступ паметном телефону – што је повећање од 22 одсто у односу на извештај за 2014/15.

Проценат са приступом лаптопу или десктопу (90 одсто) и најмање једној конзоли за игре (80 одсто) остао је прилично статичан.

You Tube је платформа коју најрадије бирају млади у Америци, према истраживању: сајт у власништву Google-a посећује 95 одсто анкетираних тинејџера, а 19 одсто каже да гледа видео-снимке на сајту „скоро стално“.

Поређења ради, Facebook, некада свеприсутни део културе младих, пао је у немилост – проценат тинејџера који кажу да користе Мета, водећу платформу, пао је са 71 одсто у анкети 2014/15. на само 32 одсто данас.

Истраживачи Pewa кажу да 67 одсто испитаних тинејџера користи ТикТок, а 16 одсто каже да је то скоро стално присутно у њиховим животима.

Инстаграм и Snapshat користи близу 60 одсто тинејџера, открили су истраживачи, а Twitter је сакупио само 23 одсто демографске популације младих – што је пад са 33 одсто у 2014/15.

Пејзаж друштвених мрежа се променио од раније анкете, јер две од првих платформи које су укључене – Google Plus и Vine – сада не постоје, док ТикТок није постојао у претходној анкети.

Тренутни извештај је пронашао неке поделе по родним линијама, при чему је већа вероватноћа да ће тинејџерке користити ТикТок, Snapchat и Инстаграм, а дечаци ће више фаворизовати YouTube, Twitch и Reddit. У анкети 2014/15, дечаци су чешће него девојчице рекли да најчешће користе Facebook (45 до 36 одсто), док су девојчице највише фаворизовале Инстаграм, 23 до 17 одсто.

Ljubavni konsultant otkriva od kakvih muškaraca žene beže

Преузмите андроид апликацију.