U toku je završno testiranje brze pruge Beograd – Novi Sad, povodom čega je gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević izrazio zahvalnost kineskim i ruskim partnerima na uspešnim radovima.
„Posebno sam ponosan na naše firme, koje su dragulj Novog Sada, našu „staru damu“, železničku stanicu, rekonstruisale i pretvorile u reprezentativnu kapiju Grada, zasad za vozove sa juga, a posle okončanja cele pruge i za putnike sa severa naše zemlje i Mađarske“, rekao je gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević.
View this post on Instagram
Glavna železnička stanica u Novom Sadu izgrađena je davne 1964. godine i od tada nije obnavljana, niti renovirana, sve do danas, kada je u toku njena prva rekonstrukcija.
Brzi voz koji na relaciji Novi Sad-Beograd najkasnije će krenuti da saobraća do polovine marta ove godine.
Do prestonice će se stizati za oko pola časa, a cena karte će biti 1.000 dinara u jednom, a 1.600 u oba pravca.
Deonica do Subotice po planu će biti završena pre kraja 2024. godine, a radovi u Mađarskoj obavljaće se uporedo, pa će od Novog Sada do Budimpešte moći da se putuje brzom prugom do proleća 2025. godine.
„Budućnost počinje sada, privilegovani smo što prisustvujemo ovim istorijskim događajima za našu zemlju i već za samo desetak dana prvi brzi voz će ujezditi u Novi Sad. Građani, vodite računa o bezbednosti, posebno dece, jer niko nije brži od voza. Dela govore!“, zaključio je gradonačelnik na društvenim mrežama.
Kako će izgledati železnička stanica nakon rekonstrukcije? (VIDEO)
Preuzmite android aplikaciju.