U okviru projekta Erazmus plus, učenici kikindske srednje stručne škole „Miloš Crnjanski“ boravili su pet dana u Briselu. Zajedno sa vršnjacima iz Italije, Španije i Nemačke, realizovali su svoju program Klim- Art / Klimatske promene kroz teatar. Drugačiji, inovativniji metod učenja, izražavanje kroz teatar, performans, kao i prilika za druženje sa vršnjacima iz drugiih zemalja, ostavili su snažan utisak na kikindske srednjoškolce.
Tokom realizacije projekta Klim-Art, čak 30-toro učenika kikindske SSŠ „Miloš Crnjanski“ učestvovalo je u radionicama i pripremi performansa „Kako pomoći Atlasu“. Borba za planetu, iz vizure mladih ljudi, uz drugačiji, inovativniji način učenja i rada, predstavljena je tokom petodnevnog boravka kikindskih srednjoškolaca u Briselu.
„Ovog puta je učestvovalo 16 učenika i tri nastavnika , koja su biila u poseti Briselu i tamo pet dana predstavljala našu školu i samu ideju projekta“ Rekao je Milorad Karanović, direktor SSŠ „Miloš Crnjanski“ u Kikindi.
„Projekat je obuhvatao trodnevne radionice u Briselu, u jednom pozorištu, gde se negovalo druženje, lepa reč, pričali smo i sa ekspertima. Naravno, prikazali smo i svoje performanse.“ Izjavio je profesor Branislava Krstin.
Učešće u samom projektu, boravak u Briselu i druženja sa vršnjacima ostavili su snažan utisak na mlade ljude.
„Velika mi je čast što sam bila deo medjunarodnog projekta. Razgovarali smo, razmenjivali mišljenja i debatovali o klimatskim promenama, o temi važnoj za čitav svet“, kaže Ivana Plemić, učenica.
„Mislim da smo svi iz Brisela poneli dobre utiske, nov, zanimljiv način učenja, kroz interakciju sa drugim nacijama, sa učenicima iz drugih zemalaj, i mislim da su svi poneli dobar utisak „potvrdio je Luka Lukić, učenik.
Dobar utisak ostavili su i kikindski srednjoškolci, a to je svakako preporuka više za neke buduće projekte, kreativni prostor za mlade ljude koji će to na najbolji način umeti da iskoriste.
Preuzmite android aplikaciju.