Туристички посленици у Будви, Бару и Улцињу, нису задовољни досадашњим током сезоне, угоститељи и хотелијери тврде да је мање гостију него претходне године, а узрок виде у рату у Украјини, слабој промоцији Црне Горе као туристичке дестинације, али и у високим ценама, пише портал РТЦГ.
Уместо да се на плажама тражи место више, купачима је комотно, већих гужви нема ни у саобраћају, а празно је и у многим локалима.
„Лежаљака на плажи је 25 евра. Који ће то средње сталежни туриста да одвоји да плати 25 еура? Није то да су сад цене дигли закупци плажа, влансици плажа. Проблем је што је велики намет на те људе“, оценио је туристички посленик Небојша Перовић.
А они који су се и поред таквих цена одлучили за Црну Гору, различито коментаришу поскупљења која су за 50 одсто виша ове сезоне, забележила је екипа ТВЦГ на лицу места.
„С обзиром који је датум данас ситуација је врло лоша јер апартмани су ми напола празни. Ресторан ради, али није то тај капацитет који би могао да ради са данашњим датумом. Тако да дефинитивно, сезона је подбацила и то добро“, додао је Перовић.
У Бару и Улцињу ништа боља ситуација. Туристички посленици из тих општина, како проблем истичу ситуацију у Украјини и слабу промоцију Црне Горе као туристичке дестинације.
„Немамо госте из Русије и Украјине, а они су били исто гости који су доста посећивали Улцињ. Ја се надам да ће ових 3-4 дана појачати и да ћемо негде до 22. 23. августа имати јачу сезону“, казао је хотелијер Хасан Караманага.
Момчило Шћекић из Удружења хотелијера, угоститеља и приватног смешаја у Чању мисли да није довољно урађено на промоцији.
„Није довољно ићи само на штандове и промовисати и поделити те флајере, већ морамо спотове да снимимо и укључимо све да учествују у томе“, рекао је Шћекић.
Преузмите андроид апликацију.