Broj gostiju iz Turske u Srbiji i Beogradu ima trend rasta, a turističke organizacije Srbije (TOS) i Beograda predstavljaju se na 25. Međunarodnom sajmu turizma i putovanja EMIT u Istanbulu.
TOS je saopštio da je tokom posete sajmu ministar turizma i kulture Turske Mehmet Nuri Ersoj na štandu Srbije o turističkim sadržajima u našoj zemlji razgovarao sa direktorkom TOS-a Marijom Labović.
Boravak na EMIT-u deo je promotivne kampanje gde se TOS predstavio kroz Turističku organizaciju Beograda.
Labović je istakla da je Turska značajno tržište i da su gosti iz te zemlje prošle godine bili drugom mestu po broju noćenja u Srbiji.
Dodala je da se dužina njihovog boravka udvostručila u odnosu na rekordnu 2019. godinu.
„Zato je važno da na ovom tržištu imamo kontinuiranu intenzivnu kampanju, naročito sada kada pored više direktnih letova iz Beograda za Istanbul i leta za Ankaru imamo i direktnu vezu Kraljeva i Niša sa Istanbulom, što nam omogućava da privučemo još veći broj turista iz Turske koji će boraviti na većem broju destinacija u Srbiji”, rekla je ona.
TOS je da bi privukao turske turiste intenzivirao digitalnu kampanju na više od 15 najznačajnijih turskih sajtova koja će trajati do sredine marta, a čcekuje se da će tako doći do oko 17 i po miliona utisaka.
Navodi se da je reč o nastavku prethodne, izuzetno zapažene kampanje koja je bila realizovana na turskim TV stanicama.
Preuzmite android aplikaciju.