Свечаност поводом обележавања 15 година рада Туристичке организације Града Новог Сада на развоју и промоцији туризма Новог Сада, уприличена је 26. октобра 2023. године у хотелу Шератон.
Том приликом присутне су поздравили директор Туристичке организације Града Новог Сада Бранислав Кнежевић, директорка Туристичке организације Србије Марија Лабовић и заменик градоначелника Града Новог Сада Игор Црнобарац.
Заменик градоначелника честитао је ТОНС-у јубилеј и истакао успешност рада на унапређењу туристичке пOнуде и њене промоције у циљу привлачења што већег броја туриста у Нови Сад.
„ Да се озбиљно ради на промоцији Новог Сада највише говори податак да је у последњих 15 година наш град угостио два милиона туриста који су остварили више од четири милиона ноћења, а да смо прошле године имали рекордан број ноћења од чак више од пола милиона, што представља пораст од 247 процената у односу на годину када је ТОНС основан “– рекао је заменик градоначелника.
Директорка Туристичке организације Србије Марија Лабовић похвалила је рад и дугогодишњу сарадњу ТОНС-а са кровном организацијом и подсетила на чињеницу да је Нови Сад други град у Србији који посећује највећи број страних туриста.
Директор Туристичке организације Града Новог Сада Бранислав Кнежевић осврнуо се на чињеницу да је на целом путу била најважнија подршка сарадника из ТОНС-а и свих чинилаца туристичке привреде, који су делили заједничку жељу за успехом.
За деценију и по, Туристичка организација Града Новог Сада (ТОНС) је креирала, припремила и издала више од 100 публикација на различитим језичким варијацијама, од којих су неке објављене на чак 18 језика. У жељи да туристима и локалном становништву представи туристичке производе Новог Сада и околине, теренски се обилазило, разговарало, бележило, истраживало и фотографисало све оно због чега би неко требало да крене у откривање Новог Сада и околине. С поносом се може рећи да су објављене публикације попут „52 викенда у Новом Саду“, „Нови Сад за почетнике“, ,,Магија мириса, укуса и поднебља“ и „Женска имена Новог Сада“.
Не може се изоставити ни књига „Културно-туристички водич“ која истиче историјске, уметничке и друге понуде повезане са културним наслеђем и животним стилом Новог Сада. Ово је само део публикација које је Туристичка организација Града Новог Сада самостално произвела и објавила, а у наредном периоду се очекују нове које ће бити плод актуелних теренских истраживања.
Континуирано пратећи све трендове у промоцији туристичких производа града, ТОНС је велику пажњу посветио промоцији путем дигиталних канала, онлајн и традиционалних медија. Такође, последњих година изузетну важност у промоцији туристичких дестинација имају блогери и инфлуенсери, који на својим профилима препоручују шта посетити у Новом Саду и околини.
Сваке године ТОНС успешно наступа на домаћим и међународним сајмовима и догађајима. Веома запажено представио се на више од 500 сајмова, попут оних у: Београду, Новом Саду, Љубљани, Загребу, Пекингу, Истанбулу, Лондону, Берлину, Москви и др. Сајмови су место сусрета са посетиоцима, агенцијама, туроператорима, новинарима и партнерима, те су због тога значајни за промоцију новосадског туризма.
Са развојем града, изградњом инфраструктуре и супраструктуре, развијала се и туристичка понуда. Конгресни туризам, поред пословних скупова, подразумева и додатне садржаје који употпуњују боравак туриста у граду, а Нови Сад је дестинација која може да задовољи свачији укус.
Nova alatka koja ”pet-friendly“ turizam u Srbiji diže na viši nivo
Преузмите андроид апликацију.