Početna > Biznis
Biznis

Tesla gubi poziciju lidera u prodaji elektro vozila

Korporacija BID mogla bi ove godine da nadmašiti „Teslu“ u godišnjoj prodaji električnih vozila, budući da potražnja raste u Kini, a stagnira u SAD i Evropi, navodi „Blumberg“ koji je u januaru predvideo da će „Tesla“ ostati ispred BID-a do kraja decenije.
Foto: Unsplash/rpnickson

Zaustavljena potražnja za električnim vozilima na baterije znači da će motori sa unutrašnjim sagorevanjem, uključujući hibride, produžiti „životni vek“ starijih, tradicionalnijih proizvođača kao što su „Dženeral motors“, „Folksvagen“, „Ford“, piše u izveštaju analitičar Majkl Din.

„Tesla“ je ove sedmice podneo razočaravajući izveštaj o zaradi u četvrtom kvartalu.

Proizvođač automobila je daleko od tempa od 1,8 miliona automobila koliko je prodao prošle godine i ponovo je upozorio da očekuje da će do 2024. godine doći do „znatno niže“ stope rasta.

Kao još jedan znak da pompa oko električnih vozila jenjava, „Porše“ je početkom sedmice odstupio od svog cilja da će automobili na baterije činiti više od 80 odsto prodaje novih vozila do 2030.

BID je nakratko pretekao „Teslu“ po prodaji čistih električnih vozila u četvrtom kvartalu prošle godine, nadmašivši svog američkog rivala 526.409 prema 484.507. Zadržao je zamah ove godine, isporučivši skoro milion električnih i hibridnih automobila u drugom kvartalu, uz pomoć agresivnog sniženja na domaćem tržištu.

Bitkoin pao za četiri odsto na 53.807 evra

Preuzmite android aplikaciju.