Prodaja električnih automobila marke BID porasla je za 21 odsto u drugom tromesečju ove godine, približivši se učinku „Tesle”, nakon što je kinez svom američkom konkurentu prepustio titulu najvećeg svetskog proizvođača električnih vozila (EV) u prvom kvartalu.
BID je prodao 426.039 EV u periodu između aprila i juna, što je svega 12.000 vozila manje od procenjenog učinka „Tesle”.
Očekuje se da će „Tesla” zabeležiti pad prodaje od šest odsto u istom periodu, što će biti prvi put da američka firma zabeleži negativnu stopu prodaje u dva uzastopna kvartala, prenosi Rojters.
Prodaja „Teslinih” EV proizvedenih u Kini je u junu pala za 24,2 odsto u odnosu na prethodnu godinu, i iznosila je 71.007 vozila, prema podacima Kineskog udruženja za putničke automobile.
Sa druge strane, BID je zadržao stabilan rast prodaje električnih vozila, dok mlađi kineski proizvođači, kao što je „Nio”, beleže velike stope rasta u najskorijem kvartalu.
„Nio” je više nego udvostručio prodaju u drugom tromesečju, na 57.300 vozila.
Preuzmite android aplikaciju.