Ако сте се икад возили поред аутосалона и видели редове нових аутомобила, вероватно сте се запитали шта се дешава с онима који се никад не продају.
Куда сви иду када дође време да се направи места за најновије моделе? Заступници их не поклањају. Ствари су мало компликованије од тога.
Аутокуће су франшизе. То значи да купују нове аутомобиле од произвођача и продају их по вишој цени да би остварили профит. Зато, након што заступник купи те аутомобиле, они им припадају. Не могу тек тако да их непродате пошаљу назад произвођачу на крају године, пише Jutarnji.hr. Да би зарадили, морају да привуку купце да их купе. Ово су трикови које продавци аутомобила користе.
Преместе их на друго тржиште
Постоји неколико опција за заступнике када се њихови аутомобили не продају. Они могу да пошаљу непродате аутомобиле на друго тржиште где би одређени модел могао да буде тражен. Примера ради, већи Тоjотин заступник с Тоjотиним пицкупом може да га замени с малим градским Тоjотиним заступником коме је потребан.
Продају их на аукцијама
Аутомобили се могу продати и на јавним аукцијама. Приликом тога део цене иде аукцијској кући, што значи да заступник губи много новца. Друга могућност је коришћење тих аутомобила као заменских кад људи довозе своје на сервис.
Снижавање цене
Коначна опција је снижавање цена. На крају моделске године, произвођачи аутомобила и заступници желе да се реше „инвентара“ да се старији аутомобили не би „такмичили“ с новијим моделима.
Преузмите андроид апликацију.