Почетна > Живот и стил
Живот и стил

Шта можете да урадите ако вам је грејање у аутомобилу ослабило или уопште не ради, савети злата вредни

Неисправан или покварен термостат је најчешћи узрок слабијег грејања вашег аутомобила. Заглављен или отворен, не само да може направити проблеме са грејањем, већ и са системом хлађења вашег мотора – што може бити веома опасно.
Фото: Pexels/Magda ehlers

Ако дође до прегревања мотора – чека вас велики издатак за поправку. Цена термостата није велика и немојте одлагати његову замену.

Неисправан вентилатор грејача често може бити проблем. Решење никако није једноставно како неки можда помисле. Јер код велике већине аутомобила мора да се растури комплетан кокпит, да би се заменио неисправан део. Враћање све на место је права авантура.

Иако добијате врућу течност у језгру грејача, вентилатор грејача, део који заправо удувава топао ваздух у путнички просто не ради. Чест узрок квара је кратки спој. Једнако је овај квар присутан на јапанским, француским и немачким аутомобилима.

Низак ниво антифриза није увек лако решив проблем

Трећи најчешћи проблем је недовољна антифриза или расхладне течности у систему. Када вам ниво антифриза падне, топла течност не може доћи до језгра грејача и зато имате лоше грејање или чак никакво грејање у путничком простору. То се може догодити ако мотор ради превише и прегреје се или ако систем није правилно напуњен. Ви можете да доспете антифриз и проблем решите, али често је узрок губитка расхладне течности јер негде цури на неком цреву или чак хладњаку.
Неисправно ожичење или прегорели осигурачи
Слично вашим поквареним контролама на кокпиту, ожичење вашег аутомобила могло би бити прекинуто или имати кратки спој. То значи да се грејање не активира када возач пожели.

Како поправити неисправан термостат?

Оставите аутомобил да се охлади 15 до 20 минута.
Пронађите термостат. Налази се испод хладњака, између језгра и главног црева.
Скините поклопац хладњака.
За бољи размак, подигните предњи крај возила.
Ставите неку посуду испод хладњака и испустите антифриз.
Замените термостат.
Поновно спојите црево на хладњак.
Додајте антифриз и вратите чеп на чантру.
Стартујте мотор и сачекајте 5,6 минута да видите да ли ће се укључити грејање.
Направите пробну вожњу,а потом обавезно проверите да ли је ниво антифриза на максимуму.
Ако није, додајте још мало антифриза.

Život i stil

Преузмите андроид апликацију.

Ознаке