Širok asortiman proizvoda iz Srbije počev od meda, džemova i slatkiša, preko sokova, vina i rakija do čuvenog srpskog ajvara, biće predstavljen posetiocima Međunarodnog sajma prehrambene industrije ANUGA, koji se od danas do 13. oktobra održava u Kelnu.
Takođe, domaći proizvođači će predstaviti i sušeno i liofilizovano (sušenje dubokim zamrzavanjem) voće, dečiju hranu i mlečne proizvode.
Uz podršku Privredne komore Srbije (PKS) i Razvojne agencije Srbije (RAS), srpske kompanije sedmi put će promovisati svoju izvoznu ponudu na dva nacionalna štanda jednom za proizvođače gotovih proizvoda i drugom na kome će biti predstavljeni smrznuti proizvodi, saopštila je PKS.
Na Nacionalnom štandu gotovih proizvoda izlaže 14 srpskih firmi: Cmana Krnjevo, Zdravo organik Selenča, Interfud 60 Čačak, Natura gusto Paraćin, BG Produkt 1996 Kruševac, Mlekara Šabac, Budimka Požega, Van Drunen Farms Evropa Banatsko Karađorđevo i Sanum Per Fructus Kragujevac.
Takođe, Vino kalem Velika Drenova, Fabrka dečije hrane Dobanovci, Flama fruktis Jazak, Medela Vrbas i Tisakop Kanjiža.
Na drugom nacionalnom štandu predstaviće se 13 kompanija sa asortimanom smrznutog voća i povrća: PIK Bečej, Frikom Beograd, ITN Group Zemun, Voćar Svilajnac, Master Fruit Beograd, Masli Leskovac, Friglo Sutjeska, Frigo-Paun Požega, Euro Frigo Požega, Laki Arilje, Sweet House Exclusive Sopot, Mirax agrar Beograd i BMN Malinas Požega.
„Cilj nastupa naše privrede na ovom najvećem prehrambnom sajmu u Evropi jeste promocija i povećanje izvoza iz Srbije na tržište Nemačke i cele EU. Ovogodišnja ANUGA biće održana u hibridnom formatu, koji podrazumeva učešće izlagača na sajmu uživo, ali i na digitalnoj platformi Anuga@home koja će biti aktivna do kraja godine i služiće kao jedinstvena mreža za povezivanje svih izlagača i posetilaca sajma“, kaže Zorana Delić iz Privredne komore Srbije.
Ova manifestacija, prema njenim rečima, pruža mogućnosti srpskim kompanijama da se upoznaju sa novim proizvodima, tehnologijama i svetskim trendovima u prehrambenoj industriji, upoznaju nove dobavljače za evropsko i druga inostrana tržišta, sagledaju svoju poziciju u odnosu na tržišnu utakmicu i konkurenciju.
Sve inovacije, najnoviji trendovi u industriji hrane, zanimljive činjenice o budućnosti prehrambene industrije biće predstavljene tokom pet dana trajanja sajma.
Preuzmite android aplikaciju.