U Čikagu je počeo Međunarodni sajam robnih marki PLMA, a među više od 1.700 izlagača iz skoro 60 zemalja, svoje proizvode i izvoznu ponudu, u organizaciji Privredne komore Srbije (PKS) i Razvojne agencije Srbije (RAS), promoviše 19 kompanija iz Srbije.
Čikago PLMA predstavlja najveći događaj za brendove prodavnica u Severnoj Americi i odlična je prilika da se naše firme na jednom mestu povežu sa vodećim kupcima na tržištu Amerike.
Tokom ove manifestacije očekujemo intenzivne sastanke sa distributerima, trgovcima na malo i veliko, prodavcima specijalizovane robe, predstavnicima onlajn trgovine, uvoznicima, konsultantima, stručnjacima za pakovanje i dizajn iz Severne Amerike, ali i sa drugih tržišta”, ističe Zorana Delić iz Privredne komore Srbije.
Široka ponuda srpskih prehrambenih proizvoda od smrznutog voća i povrća, džemova, voćnih namaza i sokova, preko ajvara, tradicionalne zimnice i vrhunskog vina do proizvoda kućne hemije, preparata i farbi za kosu, kao i plastične ambalaže različite primene privukla je, već prvog dana sajma, veliki broj posetilaca, poslovnih partnera, kao i predstavnika trgovinskih lanaca, saopšteno je iz PKS.
Ovogodišnji sajam održava se pod sloganom „THE STORE BRANDS PHENOMENON”, a na manifestaciji se predstavlja preko 30 nacionalnih paviljona među kojima je i Srbija.
Očekuje se oko 5.000 profesionalnih posetilaca.
Tanasković: Protest poljoprivrednika politički, sve tačke iz sporazuma ispunjene
Preuzmite android aplikaciju.