Ivan Bulajić, v.d. direktor ,,Srbija voza“, juče je na svečanoj ceremoniji „Diplomacy & Commerce awards“, održanoj u Narodnom muzeju, primio nagradu za unapređenje poslovanja, uspešno obnavljanje linije Beograd – Novi Sad u 2022. godini i povratak poverenja u železnički saobraćaj.
„Ova nagrada nam znači kao još jedna potvrda u nizu da smo na dobrom koloseku. Kontinuirano radimo na unapređenju korisničkog iskustva i povratka putnika u vozove. Modernizacija železničkog prevoza putnika, kada je reč o vozu Soko, ali i ostalim regio vozovima koji saobraćaju na liniji Beograd – Novi Sad, prepoznata je od strane građana, čemu svedoči rekordan broj putnika od preko dva miliona u proteklih godinu dana. Zaposleni u ,,Srbija vozu“ ponosni su na ovu nagradu koja je još jedan pokazatelj da rad i trud daju rezultate“, rekao je Ivan Bulajić.
Magazin ,,Diplomacy & Commerce“ je u okviru ovog konkursa nagradio je najbolje u 15 kategorija. U stručnom žiriju, između ostalih bili su i Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije, Boško Vučurević, predsednik Privredne komore Vojvodine, kao i Brankica Janković, poverenica za ravnopravnost.
Aplikacija ,,Srbija voza“ drugoplasirana po popularnosti
Pored modernizacije vozova, korisničko iskustvo se unapređuje i inovacijama na ostalim nivoima. Aplikacija Srbija voza za kupovinu voznih karata je za godinu dana pronašla put do 100.000 korisnika i time je sebi obezbedila mesto odmah posle popularnog sajta za rezervaciju smeštaja, u Srbiji u segmentu Putovanja. Aplikacija putnicima donosi uštedu vremena i znatno olakšava putovanje, čemu svedoči pola miliona ostvarenih transakcija u 2022. godini.
Preuzmite android aplikaciju.