Globalna platforma za slušanje muzike Spotifaj, odlučila je da prvi put nakon 10 godina podigne cene pretplate za više od 200 miliona korisnika u kategoriji Premium.
„Menjamo cene usluga u kategoriji Premium na mnogim tržištima širom sveta da bismo mogli da nastavimo sa inovacijama“, navodi se u današnjem saopštenju kompanije Spotifaj, prenosi Bi-Bi-Si.
Pretplatnici u SAD će umesto dosadašnjih 9,99 dolara plaćati 10,99 dolara mesečno, a pretplata na ovaj paket usluga je poskupela i u Velikoj Britaniji, Kanadi, Australiji i na 49 drugih tržišta.
Paket Premium duo će u SAD poskupeti na 14,99 dolara, kao i paket Femili plan – na 16,99 dolara, i Stjudent plan – na 5,99 dolara mesečno.
Spotifaj je saopštio da će korisnici dobiti grejs period od mesec dana pre nego što nove cene stupe na snagu i imaće mogućnost da otkažu pretplatu.
Ovo poskupljenje ne pretstavlja veliko iznenađenje, pošto ga je još u aprilu najavio šef kompanije Spotifaj, Danijel Ek.
„Kada dođe pravi trenutak, mi ćemo povećati cene, a to će naši klijenti dobro prihvatiti jer im nudimo dosta kvalitetnog sadržaja“, rekao je tada Ek, podseća Bi-Bi-Si.
Spotifaj će i dalje nuditi besplatan sadržaj – uz reklame.
Korisnici paketa Premium mogu da uživaju u muzici bez komercijalnog sadržaja.
Spotifaj ima 515 miliona korisnika na više od 180 tržišta širom sveta, a oko 40 odsto njih su pretplatnici.
Kompanija je u januaru otpustila šest odsto zaposlenih, pozivajući se na potrebu da poboljša efikasnost.
Platforme Epl mjuzik, Pikok, Netfliks, Maks i Paramaunt+ su u poslednje vreme takođe podigle cene pretplate, navodi BBC.
Rusija zainteresovana za razvoj energetskog sektora u Africi
Preuzmite android aplikaciju.