Почетна > Бизнис
Бизнис

Спотифај подигао цену претплате за 200 милиона корисника, први пут у 10 година

Глобална платформа за слушање музике Спотифај, одлучила је да први пут након 10 година подигне цене претплате за више од 200 милиона корисника у категорији Премиум.
Фото: Танјуг/AP Photo/Patrick Semansky

„Мењамо цене услуга у категорији Премиум на многим тржиштима широм света да бисмо могли да наставимо са иновацијама“, наводи се у данашњем саопштењу компаније Спотифај, преноси Би-Би-Си.

Претплатници у САД ће уместо досадашњих 9,99 долара плаћати 10,99 долара месечно, а претплата на овај пакет услуга је поскупела и у Великој Британији, Канади, Аустралији и на 49 других тржишта.

Пакет Премиум дуо ће у САД поскупети на 14,99 долара, као и пакет Фемили план – на 16,99 долара, и Стјудент план – на 5,99 долара месечно.

Спотифај је саопштио да ће корисници добити грејс период од месец дана пре него што нове цене ступе на снагу и имаће могућност да откажу претплату.

Ово поскупљење не претставља велико изненађење, пошто га је још у априлу најавио шеф компаније Спотифај, Данијел Ек.

„Када дође прави тренутак, ми ћемо повећати цене, а то ће наши клијенти добро прихватити јер им нудимо доста квалитетног садржаја“, рекао је тада Ек, подсећа Би-Би-Си.

Спотифај ће и даље нудити бесплатан садржај – уз рекламе.

Корисници пакета Премиум могу да уживају у музици без комерцијалног садржаја.

Спотифај има 515 милиона корисника на више од 180 тржишта широм света, а око 40 одсто њих су претплатници.

Компанија је у јануару отпустила шест одсто запослених, позивајући се на потребу да побољша ефикасност.

Платформе Епл мјузик, Пикок, Нетфликс, Макс и Парамаунт+ су у последње време такође подигле цене претплате, наводи ББЦ.

Rusija zainteresovana za razvoj energetskog sektora u Africi

Преузмите андроид апликацију.

Ознаке