Највећи спонзори остаће уз Новака Ђоковића без обзира на дешавања која су довела до депортације из Аустралије.

Лојалност и посвећеност најбољем тенисеру света потврдили су “Рајфајзен банка” и компанија “Ибло” (Hublot), која производи луксузне сатове, док се исто очекује и за “Лакост” (Lacoste), чију опрему Ђоковић са великим успехом носи већ неколико година.
Новак је у недељу морао да напусти Аустралију, пошто му је други пут у 10 дана поништена виза одлуком министра за имиграције Алекса Хока.
Novak Djokovic, a new #HublotAmbassador!@DjokerNole needs no introduction – his record speaks for itself. The Serbian tennis player has simply won everything. Already a living legend, but still at the top of his game, #NovakDjokovic has officially joined the Hublot family. pic.twitter.com/3yOOnJXAYL
— Hublot (@Hublot) August 29, 2021
Осим што неће учествовати на првом Гренд слему, многе је занимало и шта ће се десити са његовим спонзорским уговорима, али за сада нема бојазни да ће га компаније са којима сарађује напустити.
“Одлука Рајфајзен банке о спонзорству донета је много пре актуелног извештавања о Новаку Ђоковићу и његовом вакциналном статусу, као и његовом учешћу на Аустралијан опену“, стоји у саопштењу аустријске банке.
Сличног става су и из компаније “Ибло”, чије сатове наш ас носи од прошле године.
“Новак Ђоковић је своја личност. Не можемо коментарисати било коју од његових личних одлука. Ибло ће наставити партнерство са првим тенисером света“, истичу из “Иблоа”.
Портпарол “Лакоста” истакао је за Си-Ен-Ен да ће контактирати Ђоковића како би “анализирали догађаје који су пратили његово присуство у Аустралији”.
Новакови остали спонзори – “Асикс”, “Хед”, “Лемеро”, “Нет џетс” (NetJets), “Пежо”, “УСГ” (Ultimate Software Group) нису се још оглашавали поводом догађаја у Аустралији, нити одговорили на питање Форбса.
Special day with #HublotAmbassador, world n°1 tennis player #NovakDjokovic. Stay tuned to discover more! #HublotLovesTennis pic.twitter.com/bapqk0Oa54
— Hublot (@Hublot) October 29, 2021
Магазин који се бави бизносом и финансијама израчунао је да би, у случају да пропусти и преостала три Гренд слема у сезони, светски “број 1” остао без шансе да зарадди 8,18 милиона долара, само од турнирских награда.
Међутим, финансијски би много више штете претрпео јер би такав сценарио сигурно пратило и расипање спонзора. Ђоковић је прошле сезоне укупно зарадио 34,5 милиона америчких долара, што га ставља на 46. место листе спортиста са највећом зарадом у 2021.
Форбс пише и да он није једини спортиста који је показао скептичност према вакцини против ковида 19, пошто по анализи овог часописа из децембра, чак 13 од 50 спортиста са споменуте листе није потврдило да је вакцинисано.
Вакцинални статус обично има мали утицај на спонзорске уговоре, али постоје и случајеви када је долазило до проблема. Најпознатији је свакако онај са НФЛ звездом Ероном Роџерсом, који је прошле јесени због ширења погрешних информација о вакцини остао без уговора са компанијом “Превеа хелт” (Prevea Health) из Висконсина.
✨ Focus + Endurance + Conviction is what you need to succeed in an epic final at the #FrenchOpen.
This is what our brand ambassador Novak #Djokovic stands for. And with the same virtues we'll be aiming for being the No. 1 in terms of customer recommendations. #NoleFam pic.twitter.com/rTtnkhKqvm
— Raiffeisen Bank International AG (@RBI_Presse) June 15, 2021
Преузмите андроид апликацију.