Početna > Novi Sad

Aktuelno Novi Sad

Sistem elektronske naplate olakšao putnicima prevoz, a preduzeću poslovanje – NSMART do sada preuzelo 72.400 građana

Sistem elektronske naplate u protekle tri godine, olakšao je i pojednostavio način plaćanja prevoza građanima. U okviru ovog sistema naplate, napravljena je aplikacija “NSmart” koju je do sada preuzelo 72.400 građana.
Foto: Gradske info

Kako navode iz ovog preduzeća, prema njihovim saznanjima putnici su se na ovaj sistem naplate adaptirali.

-U okviru SEN-a u vozila su ugrađeni novi uređaji za prodaju karata i validatori. Takođe, aktiviran je i onlajn korisnički web portal. Preko onlajn portala, kompanije za svoje zaposlene veoma jednostavo i brzo mogu da naprave mesečne pretplate. Fizičkim licima web portal omogućio je produžetak mesečnih pretplatnih karata.

Uvođenjem SEN-a, poboljšala se i efikasnost javnog prevoza. Prateći evropske trendove i standarde, kompanija se odlučila za sistem koji građanima može da donese mnoge pogodnosti i olakšice prilikom korišćenja javnog prevoza.

Iz preduzeća kažu da aplikacija za mobilne telefone “NSmart”, pomaže putnicima da u realnom vremenu mogu da saznaju kada im dolazi autobus na stajalište.

-Pod ovim sistemom obuhvaćeno je i ugrađivanje savremenih uređaja za kontrolore, čime je povećana efikasnost kontrole. Uz pomoć kontrolorskog modula, onlajn se prati rad kontrolora. Takođe, dobijaju se podaci o broju putnika bez karte, vremenu polaska autobusa – rekli su iz JGSP “Novi Sad” i dodali:

-Dispečerski centar preduzeća je uz pomoć SEN-a savremeno opremljen. Prikaz vozila na mapi grada i okoline u realnom vremenu pomaže dispečerima da svakodnevno prate odvijanje saobraćaja ali im i pomaže u donošenju konkretnih odluka u realizaciji prevozne usluge.

Panik tasteri skraćuju vreme reakcije hitnih službi.

-U autobusima su ugrađeni panik tasteri za brz protok informacija sistemom hitnih alarmnih poruka.

Na taj način vozači na liniji i saobraćajna operativa mogu da komuniciraju kada dolazi do situacija kao što su – teška saobraćajna nezgoda, požar na vozilu ili napad na vozača. Na ovaj način značajno se skraćuje vreme reakcije hitnih službi, a to u nekim od navedenih situacija može da bude od presudnog značaja- rekli su iz JGSP “Novi Sad”.

“NSmart” aplikacija je besplatna za mobilne telefone, preuzeta je od strane 72.400 građana.

Kako su naveli iz preduzeća, putem “NSmart” aplikacije putnici u realnom vremenu mogu da saznaju kada im dolazi autobus na stajalište, čime je podignut kvalitet pružene usluge. U razradi aplikacije predviđena je i registracija personalizovanih karata, produženje važenja i dopune karata, provera stanja i statusa korisnika, pregled redova vožnje i zvaničnih cenovnika.

„Vožnjica“ za Svetski dan bicikla

Preuzmite android aplikaciju.