Većina onih koji servisira računare nema politiku privatnosti kako bi zaštitili lične podatke vlasnika uređaja od „njuškanja” od strane tehničara.
Istraživači sa Univerziteta Gvelf ispitali su prenosive računare popravljene u lokalnim radnjama za servis, a podaci su pokazali da su tehničari sa šest lokacija pristupili ličnim podacima i da su dve radnje kopirale podatke.
„Ako ste svoj uređaj predali kompaniji za servisiranje i omogućili im pristup pomoću svog bezbednosnog PIN, oni mogu da pristupe svemu što nije dodatno ograničeno na vašem uređaju i da kreirajui kopije podataka”, rekao je stručnjak za sajber bezbednost Džoš Smit za Lifevajer.
Istraživanje je pokazalo da su korisnici uprkos zabrinutosti za lične podatke slali uređaje na servis jer su želeli da ponovno dobiju pristup podacima, a koji im je bio onemogućen zbog neispravnosti uređaja.
Ono što je preporučeno je dodatna zaštita putem otiska prsta pre odlaska na servis, a vlasnik im može pristupiti s bilo kojeg drugog uređaja bez straha od neovlašćenog pristupa.
Preuzmite android aplikaciju.