Američka glumica i pevačica Selena Gomez (32) uvrštena je danas na Blumbergovu listu milijardera, sa bogatstvom u vrednosti od 1,3 milijarde dolara.
Za razliku od svoje bliske prijateljice Tejlor Svift, koja je dostigla status milijardera uglavnom zahvaljujući muzici i turnejama, glumica, pevačica i preduzetnica je postala bogata mešavinom biznisa na osnovu svog talenta i stotina miliona pratilaca na društvenim mrežama, navodi Blumberg.
„Selena nije samo pop zvezda. Ona je višestruka poslovna žena sa različitim tokovima prihoda koji doprinose njenoj impresivnoj neto vrednosti“, rekla je Stejsi Džons, osnivač i glavni izvršni direktor agencije za brendiranje Holivud brended sa sedištem u Los Anđelesu.
Ogromna većina bogatstva Gomez vezana je za „Rare Beauty“, liniju šminke koju je pokrenula pre pet godina i koja je postala hit među uticajnim ljudima i tinejdžerima.
Ali ona takođe ima partnerstva sa brendovima, glumačke ugovore i startap za mentalno zdravlje, što bi, kako piše Blumberg, trebalo da joj obezbedi trajnost bogatstva ako ikada odluči da se drži dalje od očiju javnosti.
„Rare Beauty“, poznata po tečnom rumenilu i ruževima za usne koji su imali veliki uspeh na društvenim mrežama, navodno je ostvarila neto prodaju od 400 miliona dolara za 12 meseci.
Gomez je takođe zaradila desetine miliona dolara od ugovora sa brendovima Luj Viton, Coach i Puma, navodi Blumberg.
Kao dete, Gomez je dospela u centar pažnje kao deo glumačke ekipe Barney & Friends. Od 2007. do 2012. godine glumila je Aleks Ruso u filmu Čarobnjaci iz Vejverli Plejsa na Diznijevom kanalu.
To se pretvorilo u hit koji je tada tinejdžerskoj zvezdi zaradio oko 3 miliona dolara ukupno.
Pravu slavu stekla je nakon što je započela muzičku karijeru, prvo sa pop-rok bendom Selena Gomez & the Scene, a zatim kao solo izvođač.
Sa tri studijska albuma i 44 singla, osvojila je Američku muzičku nagradu za omiljenu pop/rok izvođačicu 2016. godine i bila je nominovana za dve Gremi nagrade.
Njena glumačka karijera je takođe nastavila da raste, sa ulogama u filmovima kao što su Kišni dan u Njujorku i „Spring Breakers“.
Gomez je ostvarila i ogroman uspeh na društvenim mrežama: sa 424 miliona pratilaca, ona je odmah iza fudbalskih legendi Kristijana Ronalda i Lionela Mesija kao najpopularnija osoba na Instagramu.
To ju je učinilo dovoljno moćnom ne samo da promoviše sopstveni brend, već i imena velikih kompanija kao što je Puma SE, sa kojom je potpisala dvogodišnji ugovor vredan 30 miliona dolara.
Gomez je 2017. zaradila 10 miliona dolara kada je izabrana kao zaštitno lice američke modne kuće Coach, a godinu dana ranije potpisala je ugovor vredan 10 miliona dolara sa Luj Vitonom.
Durov: Telegram će zauzeti novi pristup prema moderiranju svojih sadržaja
Preuzmite android aplikaciju.