Почетна > Бизнис
Бизнис

„Riot Games“ представио нови лого

„Riot Games“ ове године званично започиње своју ”рибрендинг кампању”, почевши од свог чувеног логоа.
Фото: Unsplash/Fredrick Tendong

Основан 2006. године, Riot поред раста свог репертоара игара и е-спорт сцене, ове године жели да се фокусира на визуелни аспект компаније. Намерава да унапреди дизајн свог званичног сајта, како би постао још препознатљивији него раније. Riot се за почетак позабавио можда и најважнијим визуелним елементом било које компаније – својим логом.

Фото: PrtSc/Riot Games

Као што можете да видите, лого није претрпео превише промена.

Поред рибрендинга, Riot је отворио потпуно нову страницу за новинаре.


Indeksi Beogradske berze nastavili negativno kretanje

Преузмите андроид апликацију.