Почетна > Бизнис
Бизнис

Рекламације ће бити могуће и без амбалаже

Трговци више неће моћи да користе као изговор, због чега не желе да замене робу, то што производ нема амбалажу, објаснила је данас министарка трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић.
Фото: Unsplash/mostafa_meraji

“Предлогом закона о заштити потрошача прописано је да амбалажа није неопходна да бисте извршили повраћај робе којом нисте задовољни из оправданих разлога”, рекла је Матић у Скупштини Србије.

Она је објаснила да је Предлог закона о заштити потрошача израђен у складу је са директивама ЕУ и да је настао пре свега као производ анализе постојећег Закона о заштити потрошача из 2014. године.

Матић је објаснила да се унапређују поступци за процес рекламације, те да се поред тога судови обавезују да извештавају министарство о броју потрошачких спорова, преноси Танјуг.

Уговори који ће се сада потписивати са организаторима путовања убудуће морају садржати све информације и све трошкове који могу настати, па чак и трошкове повратка са дестинације што је било спорно управо ове сезоне током пожара у Грчкој и другим дестинацијама, додала је она.

Такође, Матић истиче да се у новом закону уводи спецификација за све трошкове услуга преко 5 000 динара за које потрошач мора да да одобрење.

О забрани трговине криптовалутама у Кини прочитајте овде.

 

Преузмите андроид апликацију.