Почетна > Бизнис
Бизнис

Развој бренда Тесла нема кочнице

Испоруке компаније Тесла су у другом тромесечју ове године порасле за 120%, а у трећем тромесечју за 73% у односу на исто раздобље прошле године.
Фото: Unsplash/Bram_Van_Oost

Тесла предвиђа да ће се испоруке удвостручити и следеће године. За разлику од својих конкурената који покушавају да освоје једно (по једно) тржиште у исто време, Тесла има производне капацитете у многим земљама и непрестано се шири.

Компанија ће, највероватније, овог децембра отворити своју дуго очекивану фабрику “Гигафактори” у Берлину која ће компанији осигурати стално присуство на европском тржишту. Очекује се да ће потражња за електричним возилима достићи највећи раст следеће године. Наредни циљ је огромно тржиште Индије.

С друге стране, ове године се појавило неколико фактора који су успорили раст акција Тесле. Један од њих је и када је извршни директор компаније, Илон Маск, продавао акције Тесле и то након што је упитао своје пратиоце на Твитеру треба ли то да учини.

Prvi električni BMW SUV stigao u Srbiju

 

Преузмите андроид апликацију.