Počeli su radovi na deonici brze pruge od Novog Sada do Subotice. Ta deonica je duga 108 kilometra, i na njoj će biti izgrađeno 49 novih objekata – nadvožnjaka, podvožnjaka, vijadukta.
Radovi na izgradnji pruge velike brzine od Novog Sada do Subotice zvanično su počeli 7. aprila, kada je i obustavljen železnički saobraćaj na toj trasi.
Nenad Stanisavljević iz „Infrastruktura Železnice Srbije“ ističe da se trenutno demontiraju kontaktne mreže na deonici Sajlovo–Zmajevo.
Zbog toga upozoravaju sve građane koji prelaze preko pruge da poštuju znake upozorenja i ne prilaze kontaktnoj mreži i radovima.
Stanisavljević podseća da su radovi počeli i pre 7. aprila u Novom Sadu i dodaje da će sada izvođenje radova biti jednostavnije, jer izvođači imaju iskustvo sa prethodnom deonicom i zato što je teren ravniji i dodaje da će najduži objekat koji će ovde biti izgrađen viadukt u Vrbasu koji će biti dugačak oko 1600 metara.
Takođe će biti rekonstruisano svih devet železničkih stanica. Nove stanice će dobiti Lovćenac, Rumenka i Vrbas.
Da bi bilo omogućeno redovno i nesmetano funkcionisanje saobraćaja, „Infrastruktura Železnice Srbije“ je prethodne dve godine rekonstruisala regionalne pruge.
Vrednost investicije je milijarda i 160 miliona evra, napominje Stanisavljević i zaključuje da će krajem 2024.godine, kada radovi budu završeni, vozovi od Novog Sada do Subotice stizati za sat i 15 minuta, prelazeći 108 kilometara.
Medicinska škola „7. april“ dobija medicinski blok i fiskulturnu salu
Preuzmite android aplikaciju.