Pregledač Island već sada vredi milijardu dolara, samo nekoliko nedelja od zvaničnog početka sa radom.
Početkom februara je Island izašao iz stealth moda i već je dostigao popularni „unicorn“ status, pošto se kompanija procenjuje na 1,3 milijarde dolara.
Kompletan proizvod bio je u razvoju preko dve godine, ali je i dalje jedan od najbrže rastućih startapa koji su stigli do ove cifre.
Finansirao ih je Insight Partners, koji je ranije dao kapital i za Shopify, Qualtrics i DocuSign, koji su sada svi premašili cifru od milijardu dolara.
Sequoia Capital, Stripes i Cyberstarts su ostale kompanije koji su uložili u Island.
Osnovna razlika između Island-ovog Pregledača i sličnih Google Chrome-a ili Microsoft Edge-a je povećan fokus na sajber-bezbednost. Prema Island-u, tipični Pregledači su potpuno neprikladni za upotrebu u poslovnom kontekstu, uprkos njihovoj sveprisutnosti u profesionalnoj sferi danas.
„Najrasprostranjenija aplikacija u preduzeću je Pregledač, ali to je dizajn zasnovan na potrošačima“, rekao je izvršni direktor Island-a Majk Fej za „TechCrunch“, kada je kompanija izašla iz stealth moda.
„Potrošač želi da ima beskonačnu slobodu; Cilj im je da da mogu da instaliraju šta god žele, da idu gde god žele i da rade ko zna šta sa svojim Pregledačem bez ikakvih problema. Preduzeće, međutim, želi da se uveri da su njihovi podaci o klijentima bezbedni, da su njihove kritične informacije zaštićene i da dobijaju dobro iskustvo“.
Preuzmite android aplikaciju.