Туристичка организација Србије (ТОС) и национална платформа „Србија ствара“ представиле су данас на Светској изложби EXPO 2020 у Дубаију нови туристички бренд наше земље – „Србија. Доживи!“ као део нове стратегије маркетинга туризма у циљу привлачења домаћих и страних туриста.
Како се наводи у саопштењу ТОС, нови и модерни туристички бренд Србије намењен је туристима који на својим путовањима траже занимљива и аутентична искуства, природне лепоте, креативне и инспиративне дестинације, које Србија нуди на раскрсници истока и запада, где се мешају модерно и традиционално.
„Са задовољством примећујемо да нови начин представљања наше понуде кроз искуства, односно доживљаје, наилази на велику заинтересованост и даје нову енергију нашим промотивним активностима“, изјавила је директорка ТОС Марија Лабовић.
ТОС наводи да је Србија на EXPO Дубаи показала да је модерна, креативна и иновативна земља која итекако има шта да понуди својим посетиоцима и да може много да учини за побољсање имиџа земље.
До сада је Павиљон Србије на EXPO посетило више од пола милиона посетилаца, а очекујемо још толико, што само говори о величини циљне групе коју желимо да привучемо, наводи се у саопштењу ТОС.
Преузмите андроид апликацију.