Pošta Srbije pokrenula je projekat onlajn bezbednosti koji ima za cilj edukaciju građana u vezi sa prepoznavanjem i zaštitom od prevara u digitalnom okruženju.
Pošta je ovim projektom, navodi se u saopštenju, postala jedna od prvih kompanija u zemlji koja je na proaktivan način pristupila problemu rastućeg broja pokušaja onlajn prevara čija su meta korisnici različitih usluga.
Imajući u vidu da sa razvojem internet poslovanja raste i broj prevara kojima počinioci pokušavaju da različitim metodama zloupotrebe lične i bankovne podatake građana, cilj ovog projekta Pošte Srbije kao društveno odgovorne kompanije je da edukuje i pomogne građanima u domenu prepoznavanja i zaštite od prevarnih pokušaja.
Zbog toga je pokrenuta nova stranica na korporativnom sajtu Pošte Srbije pod nazivom „Onlajn bezbednost“, na kojoj su detaljno opisane i ilustrovane tipične onlajn prevare, dati su odgovori na to kako korisnici da prepoznaju da su meta pokušaja prevare i kako da se zaštite.
Data su i uputstva kako i kome građani da se obrate ukoliko primete pokušaj onlajn prevare, ili su bili njegova meta.
Projekat predstavlja deo šireg edukativnog programa na kom će Pošta sarađivati sa nacionalnim CERT-om i RATEL-om.
Preuzmite android aplikaciju.