Početna > Srbija
Srbija

Porast u industriji medija i zabave

Pomoćnica ministarke kulture i informisanja Slavica Trifunović izjavila je danas na otvaranju regionalne konferencije o trendovima u telekomunikacijama i medijima „Digital 2022“ da je prema studiji Prajd Voterhaus Kupersa industrija medija i zabave u prošloj godini porasla 10,4 odsto, a da su očekivanja da će ove godine porasti za još 7,3 odsto.
Foto: Pixabay

Kako se navodi u saopštenju organizatora, ambasador Italije Luka Gori istakao je da je Italija spremna da bude partner Srbiji u daljem razvoju sektora informacionih tehnologija, veštačke inteligencije i inovacija.

„Digitalna era je tu i mi se moramo prilagoditi. Baš zato Italija je pokrenula agendu Digital Italy 2026 (Digitalna Italija 2026) gde će od 2022. do 2026. godine uložiti 48 milijardi evra za dalje implementiranje digitalizacije kroz sve sfere društva“, rekao je Gori.

Ambasador Japana Takahiko Kacumata rekao je da Japan ima viziju da izgradi društvo u kome svaki građanin može da izabere optimalne usluge koje zadovoljavaju različite zahteve kako bi digitalna podrška olakšala njihove svakodnevne potrebe.

„Verujemo da će nam digitalizacija pomoći da postignemo održivost životne sredine, društva i ekonomije i da ljudi imaju ispunjene živote“, istakao je Kacumata.

Na panelu telekom lidera u regionu, generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić rekao je da ta kompanija beleži rast prihoda za prvu polovinu godine u odnosu na prethodnu i da su posebno ponosni što mobilna industrija beleži dvocifreni rast.

Generalni direktor Orion Telekoma Slobodan Đinović istakao je da će svi operateri morati u narednom periodu da više ulažu u svoje sisteme.

Mihajlović: Ne prave se nikakvi planovi o restrikcijama struje

Preuzmite android aplikaciju.

Oznake