Почетна > Бизнис
Бизнис

Поједностављене жалбе путника против авио-превозника

Директорат цивилног ваздухопловства Србије је поједноставио поступак жалбе путника против авиокомпанија и аеродрома. Приговори се сада шаљу преко обрасца који се налази на веб страници Директората и то у одељку „права путника”.
Фото: Unsplash/alschim

Како је наведено на сајту Директорат цивилног ваздухопловства Србије је на овај начин олакшао и поједноставио путницима процес подношења рекламација, како би у свега пар корака могли да упуте своју жалбу. Рок за подношење приговора је 90 дана, а рок авио-превозника да одговори је 60 дана.

Иначе, како је наведено на званичном сајту Директората, рекламација је успешно поднета када путник добије одговор са референтним бројем рекламације.

Авио-превозник, објашњено је, има рок од 60 дана да одговори (прихвати или одбије рекламацију уз образложење одбијања – позове се на чињенице које су условиле отказивање, а које ослобађају превозиоца одговорности и исплате одштете).

Ако авио-превозник у року од 60 дана од дана доставе комплетне документације неопходне за рекламацију не удовољи рекламацији или на исту не одговори, путник има право да повреду Закона пријави Директорату цивилног ваздухопловства.

Надлежна служба за права путника утврђује да ли је било повреде Закона и упућује путнике како да остваре своја права. Независно од тога, путнику је на располагању и могућност да своја права заштити пред надлежним судом.

Gde letuju turisti iz Rusije?

Преузмите андроид апликацију.