Већина претпоставља да су власници паса отворенији, друштвенији, активнији и емпатичнији од оних који немају кућног љубимца.
Према недавном истраживању, најатрактивнији корисници на сајтовима за упознавање и друштвеним мрежама су они који позирају са својим љубимцем на фотографији профила.
Ово је недавно открила једна студија која је показала да су самци који су се фотографисали са псима имали бољи одзив потенцијалних партнера од оних чији је профил био селфи.
Према тој анкети, две трећине испитаника верује да ће им се већа вероватноћа допасти особа на чијој се слици на профилу налази пас, углавном зато што верују да су власници паса „спремнији да се смире и да се више посвете партнеру и да буду у романтичној вези.
На исти начин, већина корисника је претпоставила да су отворенији, друштвенији, активнији и емпатичнији, а предности поседовања пса показале су се толико ефикасним да је половина испитаника рекла да и сами размишљају о томе да у сврху креирања профилне фотографије од пријатеља позајме пса.
Занимљиво је видети да су особине које повезујемо са нашим омиљеним четвороножним пријатељима, као што су емпатија, стрпљење и поузданост, такође оне које људи сматрају привлачним и пожељним у романтичним везама.
Преузмите андроид апликацију.