Почетна > Бизнис
Бизнис

Пандемија убрзала дигитализацију пословања за 10 година

Пандемија ковида 19 учинила је видљивим технолошке проблеме и убрзала дигиталну трансформацију у индустрији за чак 10 година, показују резултати најновијег истраживања глобална софтверске компаније Ендава.
Фото: Pixabay/StartupStockPhotos

Истраживање је обухватило 1.000 ИТ сениора из различитих индустрија, на кључним глобалним тржиштима попут САД-а, Велике Британије, Немачке, нордијских земаља, Аустралије и Сингапура.

Резултати истраживања показују да ће се тренд развоја дигитализације наставити и да ће организације у наредном периоду улагати више новца у развој вештина које су им потребне за побољшање њихових дигиталних компетенција, наведено је у саопштењу.

Анкетирани ИТ сениори су се у великој већини изјаснили да је пандемија разоткрила проблеме са технологијом коју користе, а 87 одсто њих је навело да су морали да уведу веома брзе промене како би убрзали њихову примену.

Овај приступ рада у кратким роковима за суочавање са непосредним изазовима које је наметнула „нова нормалност“ показао се, како наводе, изненађујуће ефикасним.

Као резултат тога, 84 одсто организација је изјавило да су, због брзих технолошких заокрета које су начинили, процеси њиховог дигиталног усвајања убрзани за чак десет година.

„Пандемија КОВИД-19 показала је глобалним организацијама да постоји стварна потреба да буду флексибилни и брзи приликом креирања и примене дигиталних стратегија. Оперативна окружења су се променила скоро преко ноћи и компаније су морале брзо да се прилагоде и имплементирају нову технологију за решавање насталих проблема“, рекао је генерални директор Ендаве Џон Котрел.

Из Ендаве наводе да ће се овај процес дигиталног убрзања наставити и што се тиче финансијског аспекта кажу да је од анкетираних компанија, 92 одсто њих навело да су повећали буџет за дигитализацију, док је 95 одсто њих најавило да це улагати више у развој вештина које су им потребне да побољшају своје дигиталне способности.

Додају да податак да анкетиране компаније стављају 70 одсто краткороцних и 30 одсто дугороцних пондера за испоруку говори да је тренд агилног у брзог приступа у дигиталној трансформацију у порасту у односу на традиционални.

Котрел наводи да је пред компанијама сад други изазов, а то је да сагледају брзину пандемије и да стратешки приступе дигиталном убрзању.

„Морају бити спремне за сталне промене и побољшања, као и на надоградњу постојецих решења, уместо на њихову замену. Постављање корисника у центар овог путовања биће кључно за оне компаније које желе да осигурају да остану у врху својих индустрија“, закљуцио је Котрел.

Када је реч о примени најновијих технологија на постојећа решења, није изненађујуће да је, поред оптимизације клауд-а, предност дата решењима вештачке интелигеције, али популаризовани су и нови узбудљиви концепти као што је метаверзум.

Španija neće narediti potrošačima da ograniče potrošnju gasa

Преузмите андроид апликацију.