Panasonik uvodi mogućnost četvorodnevne radne sedmice te se tako priključuje rastućem broju japanskih kompanija koje slede globalni trend za podsticanje dobre ravnoteže između posla i privatnog života.
Zaposleni elektroničkog konglomerata sa sedištem u Osaki mogu preuzeti sporedne poslove i provoditi vreme na lokalnom volonterskom radu u svojim dodatnim slobodnim danima, rekao je glavni izvršni direktor Juki Kusumi na prošlonedeljnom brifingu za investitore, piše Blumberg.
– Naša je odgovornost uspostaviti idealnu ravnotežu između radnog i životnog stila za naš raznoliki ljudski kapital, rekao je Kusumi, dodavši da će Panasonik takođe dopustiti zaposlenima da rade od kuće kada njihovi partneri budu prebačeni na druga mesta.
Panasonikov potez u skladu je s postupcima tehnoloških kompanija širom sveta koje pokušavaju privući talente na tržištu rada nudeći kraću radnu sedmicu.
Amazon.com je isprobao četvorodnevnu radnu sedmicu za odabrane zaposlene 2018. godine, a proizvođač robe široke potrošnje
Unilever započeo je u decembru 2020. jednogodišnje probno razdoblje skraćene sedmice za svoje novozelandsko osoblje. Isprobavaju ga i zemlje poput Irske i Islanda.
U Japanu grupa parlamentarnih zastupnika raspravlja o predlogu da se zaposlenima omogući slobodan dan uz uobičajena dva neradna dana u sedmici, kako bi se zaštitila njihova dobrobit.
Zbog restrikcije sadržaja videoigara zatvoreno 14.000 kompanija
Preuzmite android aplikaciju.