Zbog složene konfiguracije planinskog terena transportna infrastruktura je dugo bila zapostavljana u kineskoj pokrajini Sečuan, međutim poslednjih godina, uz ogromne vladine investicije i ubrzan tehnološki razvoj završen je veliki broj projekata, koji su transformisali način na koji ljudi putuju i povećali povezanost u nekada izolovanim regionima.
Jedan od brojnih realizovanih projekata koji je svakako doprineo boljem kvalitetu života ljudi u ovoj pokrajini je i novi most iznad reke Đinjang koji je pušten u saobraćaj nakon četiri godine izgradnje. Most je dugačak 757,7 metara, a izgrađen je na oko 238 metara iznad korita reke, što je ekvivalentno visini zgrade od čak 65 spratova. Najvažniji benefit izgradnje ovog mosta je skraćenje vremena putovanja između starog i novog okruga sa više od sat vremena na manje od deset minuta.
Do kraja prošle godine ukupna dužina puteva u Sečuanu dostigla je 399.000 kilometara, zauzimajući tako prvo mesto u Kini, pri čemu su sva naselja i sela u pokrajini imala pristup asfaltiranim putevima.
Kineska pokrajina Sečuan broji skoro 90 miliona stanovnika, 7,46 miliona hektara šuma i najviše UNESCO-ovih svetskih baština u odnosu na sve ostale kineske pokrajine, a neke od njih su Nacionalni park ,,Dolina devet sela“, rezervati ,,Velikog pande“, brojne planine i skulpture.
Sečuan je danas osim svojevrsne turističke destinacije postao i vodeća kineska pokrajina po pitanju proizvodnje žita i pirinča, pa će svakako izgradnja mostova i drugih velikih infrastrukturnih projekata uticati na dalji ekonomski razvoj ovog dela Kine.
Brze pruge predstavljaju simbol ekonomske moći i tehnološkog napretka Kine
Preuzmite android aplikaciju.