Slikarstvo Đorđa Živića na jedinstven način određuje njegovu poziciju u svetu umetnosti.
Višedecenijski opus sažet je u dva ciklusa: „Nove urbane celine“ i „Dunavski koncept“, koji označavaju posvećenost jednoj temi u kojoj je korektno sproveden konceptorganizovanja slikarske materijei sadržajnih usmerenja.
Radu se o specifičnom vidu mirenja tradicionalne i moderne slike na kojoj je predstavljen budući učinak vremena i moderne tehnologijena futuristički nadgrađenim uzorcima sadašnjosti. Analizom dosadašnjeg, po mnogo čemu jedinstvenog opusa, viđenog kao zaokružena umetnička celina, može se konstatovati da je njegova likovna strategija promocije ovog kompleksnog umetničkog projekta zasnovana na određenom filozofskom sistemu funkcionalnog promišljanja temeljenog na predpostavkama nastojanja jedne nove i sofisticirane tehnološke civilizacije. Na taj način Živić predstavlja sebe kao autora kreativne futurističke rekonstrukcije sadašnjosti u ime budućnosti i u čijoj vizuelnoj sintezi je osmišljena jedna nova i autonomna estetska paradigma prostora i vremena. Navedenim ciklusima zaokružena je jedna umetnička celina u kojoj je Đorđe Živić vrlo dosledno izgradio jedan plastički sistem čiste programske određenosti shodno sopstvenim idejnim posticajima provokacije temackog koncepta i problematizovanja realizacije i istraživanjalikovne forme. – likovni kritičar Mile Ignjatović, istoričar umetnosti
Otvaranje izložbe Đorđa Živića „Pointifex Maximus“ biće održano 20. oktobra u Galeriji ITD na Petrovaradinskoj tvrđavi. Izložba će trajati do 11. novembra.
Četvrta rusko – srpska arheološka konferencija Od Urala do Balkana od 23. oktobra u Muzeju Vojvodine
Preuzmite android aplikaciju.