Оперски и инструментални концерт одржан је синоћ у Коларчевој задужбини у оквиру 54. издања фестивала БЕМУС, где су наступили инострани солисти – сопран Мајда Хунделинг, мецосопран Софија Цингула и тенор Јан Вацик уз Војвођански симфонијски оркестар из Новог Сада и диригента Александра Марковића.
На репертоару су била дела Рихарда Штрауса – „Плес седам велова“ као завршна сцена из опере „Салома“ и Александра Скрјабина – Симфонија бр. 3 у ц-молу, оп. 43 „Божанска поема“.
Концепт концерта је био неочекиван и несвакидашњи, тако да је први чин посвећен опери заправо само пола сата трајао, док је други био готово двоструко дужи, што се никад не дешава, или је први чин дужи или су једнаки, а ретко кад се заврши на 30 минута.
Уследила је пауза и затим Александар Скрјабин – „Симфонија бр. 3 у ц-молу, оп. 43 „Божанска поема“ са четири целине и поглавља – „Увод“ – „Борбе“ – „Задовољства“ – „Божанска игра“.
У том другом чину до изражаја је долазио диригент Александар Марковић који је настојао да експресивно дочара вишеслојно и комплексно дело са Војвођанским симфонијским оркестром и након те композиције у другом чину концерт је заокружен.
Преузмите андроид апликацију.