Kupili ste cipele, jaknu, tašnu i posle mesec dana se ispostavilo da postoji neki nedostatak – otpao je đon, rasparao se rukav, šav. Šta da radite?
Najpre izjavite reklamaciju prodavcu kod koga ste robu kupili, uz dostavu računa. Obavezno uzmite potvrdu o reklamaciji – po Zakonu o zaštiti potrošača, prodavac je dužan da vodi Knjigu reklamacija i da vam izda potvrdu da ste reklamirali robu!
Imajte u vidu da je prodavac dužan da se o vašem zahtevu izjasni u roku od osam dana od dana kada je izjavljena reklamacija.
Ukoliko vam ne odgovori u tom roku, obratite se Tržišnoj inspekciji uz dostavu potvrde o reklamaciji.
Prodavac je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 15 dana.
U prvih šest meseci imate pravo da vam prodavac zameni ili popravi robu ili vrati novac u iznosu koji ste platili.
Popravka robe je moguća samo uz vašu izričitu saglasnost. Ovo pravilo se primenjuje u periodu od dve godine od trenutka kada ste preuzeli robu.
Bez obzira što je roba bila na sniženju (recimo, sezonskom) kada ste je kupili, imate pravo na reklamaciju.
Ukoliko trgovac odbija da primi vašu reklamaciju bilo usmenu ili pisanu, pošaljite mu preporučenom poštom i sačuvajte povratnicu.
Porše razmatra preuzimanje većinskog udela u kompaniji Bugati Rimac
Preuzmite android aplikaciju.