Na temelju tradicije napravljen je proizvod kao spoj rakije vrhunskog kvaliteta i modernog dizajna. Ovog puta Akademska rakija je otišla korak dalje i napravila nešto novo, projekat koji prati prošlost i sadašnjost, tradiciju i moderno doba, rakiju i edukaciju. Humanitarnog karakera je, a ceo prihod namenjen edukaciji dece
Predrag Kričković, jedan od osnivača brenda „Akademska rakija“, za naš portal govori o novom projektu, kroz koji će edukovati ljude.
„Ideja je da se svake godine plasira sto limitiranih boca, u čast lika i dela znamenite osobe. Boca će nositi naziv „Zaslužni Srbi „, a prva serija ime našeg sugrađanina– Jovana Jovanovića Zmaja. Etiketa je rađena sa njegovim portretom koji je ručno crtan posebno za ovu priliku, biografija i potpis. Na pozadini etikete je iscrtana ulica Zlatne grede u kojoj je naš pesnik rođen, biće i ispisana njegova najpoznatija dela“, istakao je Kričković.
Osnivač i proizvođač ove rakije nam otkriva da će celokupan prihod od prodaje svake serije biti doniran fondacijama koje stipendiraju mlade talente.
„Želimo da prihod od prodaje doniramo u humanitarne svrhe, ali u obrazovanje i edukaciju dece. Kroz razgovor sa Fondom za mlade talente, dobili smo ideju da u tom pravcu usmerimo sredstva. Na njihov predlog došli smo do saradnje sa našim violinistom, Stefanom Milenkovićem koji otvara svoju humanitarnu organizaciju. Želimo da pomognemo nekome ko je sa svojim trudom i radom došao do određenog stepenika, ali mu finansije ne dozvoljavaju da ostvare svoj cilj i postanu stub našeg društva u budućnosti“, reči su Kričkovića.
Naš sagovornik nam nije otkrio ko će biti sledeća srpska znamenita ličnost, ali je nagovestio da će biti žena. Kao razlog navodi da ima mnogo žena koje su kroz istoriju činile mnoga dela. Kroz celu seriju vodiće se time da bude neko ko nas je zadužio kroz godine.
Flaša će u prodaju biti puštena 6. decembra, na dan kada se obeležava 190 godina od rođenja Jovan Jovanović Zmaj.
Svaka boca je numerisana, brojem od jedan do sto. Cena boce će iznositi 5.000 dinara, a kupovina će biti omogućena i online. Ideja je da svako može da kupi jednu bocu i da učestvuje u pomoći, kupovina više od dve boce po osobi neće biti dozvoljena.
„Akademska rakija se od početka ističe drugačijim pristupom prema rakiji kao našem nacionalnom brendu. Cilj je da kroz naš brend i ime „Akademska rakija“ povežemo ne spojive termine, gde ćemo kroz rakiju da edukujemo ljude rešimo problema koji smo primetili u društvu, a to nedovoljno poznavanje naše istorije“, istako je osnivač ovog brenda.
U bocama se nalazi šljiva prepečenica starosti pet godina. U pitanju je kupaža Požegače, Moravke, Čačanske lepotice i Čačanske rodne.
Predrag je podsetio da je ideja za proizvodnju rakije nastala od strane prijatelja u toku studija, sa ciljem da rakiju predstave u drugačijem svetlu.
„Hteli smo da spojimo priču Akademske rakije i sa našim počecima, ideju da se zovemo Akademska rakija je nastala od strane prijatelja u toku studija. Stefan Dujović i ja smo se upoznali na fakultetu, prvu rakiju smo ispekli tako što su nam kolege pomogle da dunju čistimo i gulimo, zato je u šali dobija naziv Akademska rakija“, podsetio je Predrag.
Preuzmite android aplikaciju.