Zanimljivi predavači iz sveta biznisa i organizovano umrežavanje obeležili su drugi dan „Biznis priče“ konferencije.
Konferencija „Biznis priče“ namenjena preduzetnicima i svima onima koji tek planiraju da se upuste u preduzetničke vode, nastavila se i juče u Master hali Novosadskog sajma.
Vladimir Stanković, pokretač i autor podkasta Biznis priče zajedno sa Nemanjom Dimićem direktorom kompanije ,,BIT Events“, a pod pokroviteljstvom Pokrajinske vlade AP Vojvodine i Grada Novog Sada organizovao je drugu „Biznis priče“konferenciju.
Učesnicima su se danas obratili Vladimir Đukanović (Filozof sa „Wall street-a“), Ana Petrović (Nutricionistički studio), Dunja Jovanić („BEBE“ brend), Vukan Simić („Fishingbooker“), Ana Brzaković („Digital way“), Tatjana Vojtehovski („PCI-NLP“), Ajdin Brković („MonetizeAd“) i Vladimir Stanković („Biznis priče“).
Dunja Jovanić je kroz svoje predavanje učesnicima predstavila kako je tekao put nastanka njenog brenda „BEBE“.
„Teško je naći zajednički jezik u poslovanju sa starijim generacijama kada vi pripadate „digitalnoj eri“.
Fokus je stavila na to koliko je za promociju i rast pratilaca na društvenim mrežama važno postavljanje sadržaja u real vremenu.
Vukan Simić naveo je kako je svoj biznis razvio iz ljubavi prema pecanju, kao i da uspešan i zdrav biznis ne može da nastane preko noći.
„Moraš da naučiš da „pozajmljuješ“ rešenja – neophodno je inspirisati se najboljima u industriji“, istakao je Simić.
U okviru BizBalans razgovora Tatjana Vojtehovski objasnila je na koji način nam „NLP“ pomaže da naučimo kako se osećamo, jer ćesto ni ne znamo kako smo, kao i da treba da prihvatimo ukoliko smo nedovoljno dobro.
„Pogrešna uverenja vode pogrešnim odlukama – imamo uverenja koja smo „nasledili“, koja nas koče, a često ih nismo ni svesni.“
Vladimir Stanković je na kraju konferencije, sumirao utiske sa učesnicima i najavio narednu „Biznis priče“ konferenciju koja je planirana za 2. i 3. april 2025. godine.
Preuzmite android aplikaciju.