Почетна > Бизнис
Бизнис

Нетфликс разматра увођење реклама

Први квартал 2022. године најпопуларнија стриминг платформа на свету закључила је са 222 милиона претплатника широм света. На први поглед, импресиван резултат, међутим, извештаји које су званичници приликом свођења рачуна изнели показују нешто другачију слику.
Фото: Unsplash/CardMapr

По први пут од 2011. године, број налога је у паду. Прецизније, од почетка ове године, Нетфликс је слабији за чак 200 хиљада корисника. Након саопштења, вредност акција компаније пала је за 25%.

Неславна бројка ће, према пројекцијама надлежних, у другом кварталу додатно расти, а до средине године достићи два милиона. Овом тренду допринело је дељење једне лозинке на више домаћинстава (нешто што ће компанија убудуће постепено санкционисати), затим повлачење са руског тржишта (где је око 700 хиљада корисника), глобални раст инфлације као и наравно, све јача конкуренција (Дизни +, Епл ТВ, Амазон Прајм).

Нешто се мора предузети. Рид Хестингс, један од директора компаније, објавио је да ће једна од контра-мера бити увођење посебног, нижег нивоа претплате. Она ће бити јефтинија у односу на тренутну (12€ месечно), али ће зато гледаоци морати да трпе извесну дозу реклама. Укратко, из Нетфликса би да наново измисле телевизију.

Porasli zahtevi za isporuke ruskog gasa u Evropi

Преузмите андроид апликацију.