Почетна > Бизнис
Бизнис

Немачки потрошачи песимисти, мање троше и више штеде због кризе и инфлације

Почетак године је донео ново погоршање расположења потрошача у Немачкој, пошто је осетан пад забележен у категоријама економских очекивања, спремности за куповину и очекивања прихода, закључак је данас објављеног истраживања немачке агенције за истраживање тржишта ГфК и Нирнбершког института за тржишне одлуке (НИМ).
Фото: Војводина уживо/Илустрација

Индекс потрошачког расположења за фебруар је пао на минус 29,7 поена са јануарских минус 25,4 поена, наводи се на сајту агенције ГфК.

„Побољшање расположења потрошача прошлог месеца је очигледно било само кратак бљесак пред Божић“, објашњава стручњак за потрошаче у Нирнбершком институту за тржишне одлуке (НИМ) Ролф Биркл.

Он је навео да су наде за одрживи опоравак расположења потрошача „поново уништене“.

Потрошачи нису вољни да троше новац већ да га штеде и не очекују значајна економска побољшања нити раст сопствених прихода.

Подиндекс који мери склоност штедњи је порастао са 7,3 на 14 поена, што је највиша вредност од августа 2008. године.

Немачки грађани су несигурни због кризе, ратова и константно високе инфлације, закључује се у саопштењу.

Nemačke kompanije u sektoru usluga traže nove radnike

Преузмите андроид апликацију.