Бројни модни дизајнери и брендови из Србије представили су се у башти Павиљона Србије на Светској изложби „Експо 2020 Дубаи“ програмом у организацији бренда „Српска недеља моде“ („Serbia Fashion Week„), а у сарадњи са националном платформом „Србија ствара“ Владе Србије и Сектором за предузетништво Привредне коморе Србије.
Свечани програм отворен је модном ревијом српске дизајнерке Сузане Перић, која се публици представила ретроспективом 20 изабраних хаљина које представљају пресек њене каријере дуге 20 година.
Програм је настављен ревијом „Алме кутур“ дизајнерке Наде Николић Кречковић, на којој је публика имала прилику да види јединствене елегантне хаљине оплемењене ручним радом у виду веза и апликација израђених од кристала.
Након тога је уследила ревија „ТМВ компаније“, која се представила колекцијом дечје одеће – по речима српских организатора, „ово је био најемотивнији тренутак програма, а мали манекени и манекенке су шетајући модном пистом попут професионалних светских супермодела измамили овације публике.
Нови обрт и динамику у програму унела је дизајнерка Милица Тричковић својом авангардном „main streem“ колекцијом, која је испраћена с видним одушевљењем публике и светских медија.
Одмах потом уследила је и ревија накита новосадског бренда „Монои“, док је програм затворила дизајнерка Јелена Малешевић представљањем колекције инспирисане Винчанском културом.
Међу гостима ревије нашле су се многе јавне личности из Уједињених Арапских Емирата – представници краљевских породица шеик Мухамед Ашалан и шеик Калид Алшареф, бизнисмена и инвеститора из Дубаија, власник компаније „Бу Абдулах груп“ др. Бу Абдулах, модна уредница магазина „Мари Клер Арабиа“ Џесика Бони, иранска музичарка Лејла Кардан.
Међу званицама из Србије нашли су се министарка за рад, запошљавање, борачка и социјална питања Дарија Кисић Тепавчевић, председник Привредне коморе Војводине Бошко Вучуревић, покрајински секретар за привреду и туризам Владе Војводине Ненад Иванишевић, шефица кабинета председника Покрајинске владе Војводине Татјана Ђукановић, и многи други.
„Ово је прва франшиза „Српске недеље моде“, чиме наша национална недеља моде потврђује да је за мање од 10 година од оснивања постала значајан бренд у интернационалним оквирима. Поносна сам на ту чињеницу, као и на све српске дизајнере који већ годинама под окриљем „Српске недеље моде“ на најбољи начин представљају српску моду и креативност широм света“, рекла је председница овог бренда Светлана Хорват.
Хорват је додала и да ће овај уговор и нова платформа домаћим дизајнерима омогућити освајање тржишта Блиског истока и Азије.
Овај јединствени модни спектакл пратило је више од 50 представника домаћих и страних медија.
Представљање домаћих дизајнера и брендова на новој платформи „Serbia Fashion Week Middle East“ продукт је потписаног уговора између „Српске недеље моде“ и непрофитне организације „Fort Fashion Council“ из Дубаија.
Захваљујући овом уговору, поред традиционалних недеља моде сваког пролећа и јесени у Новом Саду, домаћи и страни дизајнери имаће прилику да представе своју креативност два пута годишње и у Дубаију.
Na svetskoj izložbi Ekspo 2020 u Dubaiju više od 100 preduzetnica
Преузмите андроид апликацију.