Министар трговине Томислав Момировић обишао је малопродајни објекат Универекспорт у Новом Саду у склопу акције „Најбоља цена“ и том приликом рекао да су од саме акције важније домаће компаније које су темељ малопродаје.
„Сјајно представљена ова акција. Оно што је и важније од саме акције је да имамо домаће компаније које шире своје пословање и темељ су малопродаје, а потрошач на крају види само трговца. Испод њих имамо један дугачак ланац који морамо да чувамо. Тај ланац мора да наступа партнерски са државом“, рекао је Момировић.
Министар је додао и да су у оквиру акције трговине успеле да обезбеде око 30 одсто појефтињења, а да је овај ланац отишао и корак даље па уместо 81 производа у каталогу снижених има 95, те да може да се уштеди и до 20 хиљада динара.
Председница Групе Универекспорт Весна Вучуревић истакла је да се сви производи свакодневно дистрибурирају ка целокупној малопродајној мрежи, те да прехрамбени производи сада имају десет пута већу продају.
„Подржавајући акцију ‘Најбоља цена’ Универекспорт је одабрао 95 производа из категорија прехране, личне хигијене и кућне хемије. Цене на свим овим производима су снижене на такав начин да представљају најниже могуће у односу на све наше досадашње акцијске артикле“, казала је Вучуревић.
Она је додала и да су производи 30 одсто јефтинији, односно седам одсто испод досадашњих најнижих акцијских цена.
Градоначелник Новог Сада Милан Ђурић рекао је да му је драго што се град одазвао акцији и да је снижено око 700 производа у 2.500 малопродајних места.
„Мислим да имамо врхунске податке. Овде се ради о стварно премиум радњи у Новом Саду и акција је осмишљена због људи са слабијим примањима, тако да је продаја сигурно и далеко већа у другим објектима“, рекао је Ђурић.
Vučić: Priština nikad nije želela stvarni dijalog i razgovor
Преузмите андроид апликацију.