Почетна > Србија
Србија

Михаиловић: Представа „Отац“ је постала догађај

Гост нове епизоде видео серијала Танјуг Рефлектор био је глумац Иван Михаиловић који је говорио о својој улози у представи „Отац“ Атељеа 212 у режији Паола Мађелија.
Фото: Танјуг/Страхиња Аћимовић

Михаиловић је рекао да је „Отац“ постао догађај, што се види по коментарима после премијере, јер су се публика и стручна јавност ујединили у оцени да су направили добру представу.

„Често се суд стручне јавност разилкује од публике и морам рећи да на крају дана не пресуди стручан суд јавности него публике. И говори колико ће представа трајати на репертоару“, оценио је глумац.

Према његовим речима, не значи да је дуготрајна представа боља од оне скинуте после само пет дана, већ „просто није нашла заједнички језик са публиком“.

„Наш задатак као уметника је да публика оде из позоришта са нечим и пожели да се врати и препоручи“, нагласио је Михаиловић.

У својој улози у „Оцу“ Михаиловићу је било важно не буде „аматер глумац жељан претераног показивања“, него да спусти лопту и не иде путем „сада ћу да вам покажем све што знам“.

Михаиловић је истакао да му је као великом фану партизанске серије „Отписани“ било тешко да у представи убије Тихог, односно колегу Воју Брајовића.

„То је за мене било најтеже, иако је Воја инсистирао да сцену поставимо баш тако. То изгледало заиста страшно. Било ми је најтеже да пребијем хероја из детињства“, навео је глумац.

Михаиловић је оценио да је Мађели велики европски позоришни редитељ који је превазишао регион, и „дошао је са озбиљним искуством и жељом да се врати у Београд после 30 година, где је и почео у Атељеу“.

„Дошао је спреман. На првој проби је рекао шта жели. И то је за нас најдивније. Кад имамо јасан рукопис и кооридинате. Онда смо слободни да предлажемо карактере“, нагласио је Михаиловић.

Према његовим речима, у Мађелијевој представи публика све гледа очима оца, а у комаду се претапа шта је стварно, а шта је имагинација.

Упитан како гради своју глумачку каријеру, Михаиловић је одговорио да „не треба гледати друге и туђи пут“.

„Живот и професију треба посматрати као неку врсту игрице. Добијеш карте, некада боље, некада горе. Важно је да у тренуцима када немаш посла мислиш и ствараш себи послове. Позориште није увек зграда и сцена. Тамо је где је публика, па макар ливада средње величине“, закључио је глумац.

Do sada elektronskim putem podneto 21.966 zahteva za upis dece u vrtić

Преузмите андроид апликацију.