Почетна > Бизнис
Бизнис Србија

Лучић: Телеком прерастао регион

Генерални директор Телекома Владимир Лучић изјавио је данас да ће у наредних 10 година та компанија бити први у оператер у региону, као и да је евидентно да Телеком прераста регион и да може да се мери са европским телекомуникационим оператерима.
телеком
Фото: Wikimedia Commons
Коментаришући резултате које је објавио хрватски портал Медиа Дејли, а према којима је Телеком другу годину заредом најупешнији оператор у земљама бивше СФРЈ, Лучић је за ТВ Прва истакао да је успех утолико већи што до пре две године Телеком није био први ни у једној категорији.

„Када погледате резутате из прошле године, не само да смо убедљиво први у свим категоријама, него је и разлика значајније повећана у односу на 2020. Имамо 160 милиона више од другопласираног хрватског Телекома који је годинама био прва фирма по приходу“, нагласио је Лучић.

Он каже да је то доказ добре стратегије Телекома, а да ће ове године резултати бити још бољи.

„Сада је већ постало јасно да Телеком Србија прераста овај регион и може да се мери са европским телекомуникационим оператерима, тим пре што смо 2021. године имали више десетина милиона евра прихода ван тих шест земаља. Почев од Аустрије, где имамо мобилног оператера до продаје наших филмова и серија, тако да ће наши приходи расти, тако да ми прерастамо овај регион по приходу и профиту. Евидентно је да ћемо у наредних 10 година први у региону“, поручује генерални директор Телекома.

Он каже да је посебно поносан што је Телеком, за разлику од осталих оператера који су тражили већи приход у смањењу запослених, повећао број запослених и потрудио се да повећа стандард својим људима.

Као пример, Лучић наводи хрватски Телеком где је дошло до значајног смањења броја запослених.

Што се тиче учесталих критика на рачун Телекома, Лучић каже да су напади на ту фирму увек били финансирани из једног центра са циљем да се та компанија негативно представи у Србији и иностранству.

„Била су два главни циља: да се заустави Телеком са развојем, и да се у иностранству прикаже у негативном светлу да би се наши партнери демотивисали да раде са нама, али се десило управо супротно. Задњих пар година направили смо партнерства са заиста великим институцијама као што су Водафон, Блумберг, Јуроњуз, Европском инвестиционам банком са којом заједнички инвестирамо у 5Г мрежу“, наводи Лучић и констатује да је то најбољи доказ квалитета Телекома и да постаје озбиљни европски телекомуникациони играч.

Он очекује још боље резултате у текућој години где је очекивани пораст забележен у интернету и мултимедији, а посебно охрабрује, каже, што је Телеком у првих шест месеци имао и 10 одсто већи приход од мобилне телефоније.

„Ове године имаћемо више од милијарде евра приход само у Србији, а као компанија више од милијарду и по. Покушаћемо у наредном периоду да остварујемо више прихода у иностранству него у земљи, јер је то добро за нашу земљу“, истиче генерални директор Телекома.

Говорећи о филмској и серијској продукцији Телекома, он каже да је та компанија подигла српску кинематографију на потпуно нови ниво, уласком у ту продукцију.

Лучић истиче да су Телекомове серије таквог квалитета да у свакој земљи може да се направи неки договор, да се продају на пет континената од Северне Америке до Аустралије, где је тамошњи јавни сервис узео већ две Телекомове серије, а да је на међународном плану убедљиво најуспешнија „Државни службеник“.

„Серију Државни службеник смо продали у доста земаља, а у Индији се емитује на платформи Дизни плус. Та серија је хит у Јужној Америци где постоји и верзија на шпанском. Успели смо у кратком времену да направимо и продамо велики број серија. Наша доминација је била велика на главном регионалном фестивалу у Сарајеву где смо имали 27 номинација и 4 главне награде“, истакао је Лучић.

Он наглашава да је Арена прва звезда Телекома и да је, када се на њој приказују озбиљније утакмице домаћег првенства, гледанија и од националних фреквенција.

Каже да је Телеком значајно повећао број својих корисника, неке од њих кроз апликацију Арена клауд.

„BELEX“ indeksi u plusu na nedeljnom nivou

Преузмите андроид апликацију.